مرور دوره 25, شماره 36 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
محیطهای تربیتی اثرگذار در دوران کودکی با نگاهی بر دیدگاه صفایی حائری
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2017-11-22)هدف این مقاله، بیان محیطهای تربیتی اثرگذار در دوران صباوت با نگاهی بر دیدگاه صفایی-حائری است. محقق برای رسیدن به این هدف به بررسی و سپس جمعآوری اطلاعات و دادههای لازم از کتابهای استاد صفاییحائری، و سپس با روش توصیفی ـ ...
-
اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری در مأموریتهای تربیتی سپاه
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2017-11-22)در میان همۀ نهادهای جامعه، تعلیم و تربیت، نهادی بنیادی و اساسی است که نقش منحصر به فردی دارد و تمام نهادهای اجتماعی دیگر به آن وابسته است. تعلیم و تربیت، رسالت اصلی انبیاست، و این خود نشاندهنده جایگاه مهم و غیر قابل انکار ...
-
واکاوی روششناسی دیدگاه فلسفه شیخ اشراق و تبیین دلالتهای آن برای برنامه درسی
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2017-11-22)این پژوهش، که با استفاده از روش پژوهش کیفی از نوع تحلیل محتوای کیفی لورنس باردن انجام شده بر هدف بررسی روش شناخت حقیقت از دیدگاه شیخ اشراق و تبیین دلالتهای آن برای برنامه درسی مبتنی است. طبق نتایج این مطالعه میتوان چنین ...
-
طبیعت شناسی سعدی و دلالتهای آن در اهداف تربیت عقلانی
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2017-11-22)هدف این پژوهش، تبیین دیدگاه سعدی در زمینۀ اهداف تربیت عقلانی در ارتباط انسان با طبیعت است. برای رسیدن به این هدف از روش توصیفی ـ تحلیلی در قالب پژوهش نظری استفاده شده که از طریق مطالعات کتابخانهای، استخراج، استنباط و ...



