مرور دوره 17, شماره 68 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
استفاده از چراغهای روغنی بنوموسی برای کمک به تدریس و تفهیم کنترل خودکار (چراغ روغنی با فتیلة خود تنظیم) (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2016-02-20)یکی از مباحث مهم حوزۀ مهندسی، سامانههای کنترل خودکار با بازخورد یا بدون آن است. از منظر غالب استادان و دانشجویان این موضوع از مباحث کمابیش جدید و پیشرفتة مهندسی محسوب میشود و لذا از حوزههای جوان در تاریخ مهندسی تلقی ...
 
- 
استفاده از بسته نرم افزاری در آموزش درس کنترل خودکار (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2016-02-20)امروزه کاربرد مهندسی کنترل مخصوص به دستهای خاص از رشتهها نیست و گسترۀ وسیعی از مسائل روزمره را دربرمیگیرد. بنابراین درس کنترل خودکار بهعنوان یک درس سهواحدی در بسیاری از رشتههای مهندسی ارائه میشود. ...
 
- 
اعتباربخشی و نقش آن در فرایند تضمین کیفیت در آموزش مهندسی (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2016-02-20)هدف اصلی این پژوهش واکاوی نقش اعتباربخشی در فرایند تضمین کیفیت در آموزش مهندسی است. اعتباربخشی برنامههای دانشگاهی فرایندی است که مجموعههای حرفهای بهمنظور بررسی وجود برخی معیارهای بینالمللی در آنها ...
 
- 
تحلیلی بر شباهتها و تفاوتهای محتوای آموزشی (دانش) شهرسازی در ایران با سایر کشورها با تأکید بر مقطع کارشناسی (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2016-02-20)آموزش شهرسازی شامل سه مؤلفة اصلی است: دانش، مهارتها، و ارزشها. تأکید تحقیق حاضر بر ارزیابی دانش شهرسازی با مقایسۀ سرفصل درسی مقطع کارشناسی شهرسازی در ایران با 10 دانشگاه برتر در کشورهای مختلف است. در این مقاله ابتدا دانش ...
 
- 
سند راهبردی آموزش معماری دوره دکتری (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2016-02-20)تاریخ تأسیس نخستین دورۀ دکتری معماری در ایران به سه دهه نمیرسد. این دوره، که نخست در یک دانشکده و با چند دانشجو آغاز شد، امروز با دهها دانشکده و مؤسسۀ دولتی و خصوصی آموزش عالی صدها دانشآموختۀ دکتری معماری در سال به وضعی ...
 
- 
بررسی وضعیت رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی از کیفیت خدمات دانشگاههای دولتی شهر تهران (فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2016-02-20)تحقیق حاضر با هدف بررسی وضعیت رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی از کیفیت خدمات دانشگاههای دولتی شهر تهران انجام شده است. روش تحقیق توصیفی ـ پیمایشی است و جامعۀ آماری شامل تمام دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای دولتی شهر ...
 



