مرور دوره 4, شماره 15 بر اساس تاریخ انتشار

  • پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه 

    نامدار زنگنه, سودابه؛ قهقایی, آرزو؛ ناصری, فروزان (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)
    گسترش روزافزون خدمات ارتباطات راه دور به‌ویژه خدمات ارائه‌شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و افزایش رقابت، آن‌ها را به ارائه خدمات جدید و متنوع ترغیب کرده است. اپراتورها سعی می‌کنند با ارائه کیفیت و قیمت مناسب به‌عنوان ...

  • مدل ارزیابی موفقیت ابزارهای هوش کسب‌وکار 

    روحانی, سعید؛ ربیعی ساوجی, سوگل (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)
    در محیط تجاری سریعا در حال تغییر امروز، نیاز به اطلاعات تجاری سودمند برای سازمان­ها نه تنها به منظور کسب موفقیت بلکه برای بقاء حیاتی می­باشد. با توجه به ناتوانایی سیستم­های اطلاعاتی مدیریت در برآورده کردن انتظارات ...

  • رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور 

    مقیمی شهری, بهزاد؛ ایازی, سید علی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)
    امروزه مدیران صنایع بایستی در امر تولید برنامه­هایی به‌منظور ارتقاء کیفیت محصولات و افزایش سهم بازار از طریق بهبود عملیات تولید ایجاد نمایند. در عصر حاضر به‌کارگیری فناوری اطلاعات یکی از روش­های بهبود در فرایند تولید گردیده ...

  • ارزیابی بلوغ هوشمندی کسب‌وکار با یک مدل ترکیبی جدید 

    مهرابی, علی؛ محمودی, ادریس؛ علی حسینی, رضا (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)
    هوشمندی کسب‌وکار، مفهومی است که امروزه به علت رشد چشم‌گیر اطلاعات و پیچیدگی در صنایع و کسب‌وکارهای گوناگون، اهمیت وافری یافته است. در این پژوهش پس از مطالعه ادبیات موضوع در ارتباط با مفهوم هوشمندی کسب‌وکار،  مدل‌ها و ...