مرور دوره 4, شماره 15 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
پیشبینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)گسترش روزافزون خدمات ارتباطات راه دور بهویژه خدمات ارائهشده توسط اپراتورهای تلفن همراه و افزایش رقابت، آنها را به ارائه خدمات جدید و متنوع ترغیب کرده است. اپراتورها سعی میکنند با ارائه کیفیت و قیمت مناسب بهعنوان ...
 
- 
مدل ارزیابی موفقیت ابزارهای هوش کسبوکار (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)در محیط تجاری سریعا در حال تغییر امروز، نیاز به اطلاعات تجاری سودمند برای سازمانها نه تنها به منظور کسب موفقیت بلکه برای بقاء حیاتی میباشد. با توجه به ناتوانایی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت در برآورده کردن انتظارات ...
 
- 
رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)امروزه مدیران صنایع بایستی در امر تولید برنامههایی بهمنظور ارتقاء کیفیت محصولات و افزایش سهم بازار از طریق بهبود عملیات تولید ایجاد نمایند. در عصر حاضر بهکارگیری فناوری اطلاعات یکی از روشهای بهبود در فرایند تولید گردیده ...
 
- 
ارزیابی بلوغ هوشمندی کسبوکار با یک مدل ترکیبی جدید (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2016-04-20)هوشمندی کسبوکار، مفهومی است که امروزه به علت رشد چشمگیر اطلاعات و پیچیدگی در صنایع و کسبوکارهای گوناگون، اهمیت وافری یافته است. در این پژوهش پس از مطالعه ادبیات موضوع در ارتباط با مفهوم هوشمندی کسبوکار، مدلها و ...
 



