مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
تأثیر درمان با نوروفیدبک بر بهبود بهره حافظه (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-08-23)هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود بهره حافظه بود. این پژوهش بهصورت نیمه آزمایشی انجام شد، در این پژوهش دو گروه آزمایش و دارونما وجود داشت. بدین منظور از بین دانشجویان یکزبانه (فارسی زبان) دانشگاه ...
 
- 
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر عملکرد خانواده مادران کودکان با آسیب جسمی- حرکتی (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-08-23)آموزش مهارتهای ارتباطی در جستجوی کاهش خطر زندگی زناشویی در آینده و پیشگیری از توسعه مشکلات است. هدف پژوهش حاضر، بررسی میزان اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی بر عملکرد خانواده مادران کودکان با آسیب جسمی- حرکتی شهر شیراز ...
 
- 
مقایسه خیانت زناشویی و هوش هیجانی مطلقین و افراد متأهل عادی شهر اهواز (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-08-23)هدف پژوهش حاضر مقایسه خیانت زناشویی و هوش هیجانی مطلقین و افراد متأهل عادی شهر اهواز بود. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل زوجین طلاق گرفته و افراد متأهل عادی شهر اهواز را تشکیل دادهاند که از بین آنها 120 زن و مرد (60 فرد ...
 
- 
اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر سلامت عمومی، عزتنفس و استرس ادراک شده در دانشآموزان دختر متوسطه یزد (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-08-23)هدف از انجام این پژوهش، تعیین اثربخشی آموزش مهارت مقابله با استرس بر بهبود سلامت روان و عزتنفس دانشآموزان دختر پایه اول مقطع متوسطه یزد بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل و گروه پلاسیبو ...
 
- 
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانی، توجه آگاهانه و پذیرش در فرزندان طلاق (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2015-08-23)هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشی برنامه شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجانات منفی (اضطراب، افسردگی و خشم)، و افزایش پذیرش و توجه آگاهانه در کودکان دارای والدین مطلقه بود. طرح پژوهش شبه آزمایشی و از نوع ...
 



