مرور دوره 12, شماره 27 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
ارائة راهکارهای مدیریت منابع انسانی در حوزة بکارگیری مجریان در صداوسیما (دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2018-09-23)بدون تردید، مجریان یکی از عوامل مهم ایجاد پیوند بین مخاطبان با صداوسیما هستند. مجری در حقیقت آخرین حلقة تکمیل فرایند ارتباطی صداوسیما با مخاطب است. به همین سبب نیاز است طرح و برنامه مدون و از پیش طراحیشدهای برای مدیریت ...
 
- 
تحلیل نشانهشناختی آگهیهای بازرگانی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران از منظر سبک زندگی (دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2018-09-23)در جوامع امروزی تبلیغات ابعاد مختلف زندگی انسان را تحت تأثیر قرار داده و جزو جداناشدنی آن تلقی میشود. تلویزیون بهعنوان یکی از مؤثرترین رسانهها در دوران کنونی برای تبلیغ کالاها، نقش مهم و اساسی در صنعت تبلیغات ایفا میکند. ...
 
- 
جستاری در گونههای زبانی و کنشهای گفتاری برنامههای رادیویی «جوان ایرانی سلام» (رادیو جوان) و «سلام ایران» (رادیو ایران) (دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2018-09-23)بررسی زبانشناختی برنامههای رادیویی و انتخاب گونه زبانی مناسب برای هر برنامه، با توجه به گونة زبانی مخاطب هدف هر برنامه، هویت، کارکرد و مأموریت شبکهها، مسئلهای مهم در مطالعة رابطة زبان و رسانة رادیو است. این پژوهش به ...
 
- 
سخن سردبیر (دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2018-09-23)خدا را سپاسگزاریم که شماری دیگر بر دفتر فصلنامه «رادیو تلویزیون» افزوده شد. این دفتر را از آنرو گران میداریم که کارکردهای بسیار دارد؛ از یکسو جامعهپذیری رسانهای را تحققپذیر مینماید. از نظر ما کودک موجودی کاملاً ...
 
- 
مقایسه گفتمان سایت های واحد مرکزی خبرصداوسیما، بیبیسی فارسی و العربیه فارسی در پوشش اخبار داعش (دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2018-09-23)پژوهش حاضر در پی مقایسه گفتمان سایتهای خبری واحد مرکزی خبر صداوسیما، بیبیسی فارسی و العربیه فارسی در پوشش اخبار داعش است. علت انتخاب سایتهای خبری بیبیسی فارسی و العربیه فارسی و واحد مرکزی خبر صداوسیما این است که به ...
 



