مرور دوره 15, شماره 56 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بازنمود سبک زندگی زنان جوان ایرانی در اینستاگرام
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2019-11-22)حرکت جوامع به سمت فردگرایی و آشنایی هرچه بیشتر افراد با سبکهای متنوع زندگی بهواسطه رسانهها و شبکههای اجتماعی مجازی، سبکزندگی را به موضوعی مهم در عرصه حیات فردی و اجتماعی بدل کرده است. این ...
-
تأثیر تبلیغات تلویزیونی بر مصرفگرایی و وابستگی عاطفی بین افراد
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2019-11-22)امروزه محیط پیرامونی هر فرد در جامعه، در سیطره حجم انبوهی از پیامهای تبلیغاتی مختلف قرار دارد که از رسانههای مختلف با هدف اثرگذاری بر قشرهای مختلف جامعه تولید و ارائهشدهاند. تبلیغات تأثیر ...
-
گونهشناسی مجتمعهای تجاری در شهر تهران
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2019-11-22)اصطلاح مراکزخرید ( (Shopping Centers اگرچه در دنیای علمی و زندگی روزمره پرکاربرد و رایج است اما به همان اندازه نیز از ابهام برخوردار است. اشکال متعدد و متنوع این مفهوم گاهی با هم در هم میآمیزد ...
-
نقش روزنامه نگاری فارسی هندوستان در شکل گیری روزنامه نگاری ایران
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2019-11-22)نقش و نفوذ انتشار روزنامه ها در شرق توانسته است در نوع محتوا و اندیشه های حاکم بر روزنامه نویسی در ایران تاثیرات قابل ملاحظه ای بگذارد. این پژوهش میزان نقش و تاثیر گذاری روزنامه نگاری فارسی در ...
-
تحلیلی از بافت انضمامی سیاستگذاری فرهنگی در ایران؛ پژوهشی درباره عدمشفافیت و ابهام در سیاستگذاری فرهنگیِ ایران
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2019-11-22)بررسیِ نظرات گروهی از نخبگان حوزه سیاستگذاری فرهنگی نشان میدهد نوعی ابهام و عدمشفافیت در شناساییِ چالشهای فرهنگیِ جامعه، چگونگی فرایند سیاستگذاری فرهنگی و نقش دولت در این فرایند وجود دارد؛ ...
-
شبکه های اجتماعی و سیاستگذاری فرهنگی: بررسی وضعیت مدیریت دانش در شبکه های اجتماعی مورد استفاده دانشجویان دانشگاه های ممتاز شهر تهران
(انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2019-11-22)یافتهها: براساس یافتههای پژوهش، رویکرد اکثریت دانشجویان، صرفاً اشتراکگذاری مطالب دیگران است. 25.5 درصد دانشجویان در اولویت اول خود اعلام کردند که تمایل آنها صرفاً اشتراکگذاری مطالب دیگران ...



