مرور دوره 3, شماره 5 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و ویژگی های محصول بر ادراکات و قصد پذیرش محصولات جدید: در صنعت محصولات الکترونیک
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)در پژوهش های مربوط به حوزه ی انتشار نوآوری، تحقیقات زیادی دربارهی پذیرش نوآوری صورت گرفته است. در مدل مفهومی این تحقیق ، سازو کار تأثیر سازه های ویژگی های نوآوری و کیفیت رابطه در چارچوب متغیّرهای ادراکی ارزش و مخاطرهی ...
-
بررسی تأثیر ادراک از عدالت و اعتماد بر طفرهرفتن اجتماعی تیمها در تسهیم دانش :تیم های تحقیق و توسعهی مستقر در شهرک صنعتی طوس مشهد
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)تسهیم دانش، عاملی حیاتی در اقتصاد مبتنی بر دانش به ویژه در تعاملات میان تیم¬ها به شمار می¬آید و طفره¬رفتن اجتماعی، پدیده¬ای است که باعث کاهش تسهیم دانش در بین اعضای تیم و عملکرد آن ها می¬شود. در مطالعهی حاضر با اتّخاذ ...
-
مدل برونسپاری خدمات و وارانتی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)این مقاله به ارائهی مدلی برای برون سپاری خدمات وارانتی محصولات تولیدی پرداخته است. در بخش اول مدل پیشنهادی، که از دو مرحله تشکیل شده؛ هنگامی که محصول معیوبی برای تعمیر ارجاع می¬ شود، ابتدا با استفاده از روش پرومتی شروع ...
-
بررسی کیفیت خدمات آن لاین در شرکت رجاء
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)خرید آن لاین یک فرایند پیچیده است که می تواند به زیر فرایندهای متنوعی شامل، گردش در وب سایت، جستجوی اطلاعات، انجام معاملات الکترونیک، و تعاملات اینترنتی مشتری/عرضه کننده، تقسیم شود. مشتریان اینترنتی، ارتباطات و تعاملات ...
-
رعایت اخلاق در فعالیت های بانکی و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتری
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)هدف از تحقیق حاضر بررسی رعایت اخلاق از سوی بانک ها در فعالیت های خود و تأثیر آن بر روابط میان بانک و مشتریانش است. لذا پس از بررسی پژوهش های مرتبط با تحقیق مدل مفهومی آن ارائه شده است. در این مدل مفهومی برای بررسی روابط ...
-
افزایش اعتمـاد عمومی بر پایهی ارتقای فرهنگ پاسخ گویی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2011-08-23)بسیاری از تحقیقات پیشین در حوزهی مسائل مدیریت دولتی نشان داده است که افزایش منابع و مسؤولیتهای بخش عمومی با سطح پاسخ گویی آن چندان هماهنگ نبوده و این امر احتمالاَ بر کاهش میزان اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی مؤثر بوده ...



