مرور دوره 5, شماره 14 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
بررسی میزان نقش طراح آموزشی در تألیف کتاب درسی از دیدگاه متخصّصان برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2009-06-22)ایــن پژوهش به منظور بــررسی میزان نقش طراحآموزشی در تألیف کتاب درسی[1] از دیدگاه متخصصان (برنامهریزی درسی و تکنولوژی آموزشی) در سال1387 انجـــام گرفته است. مؤلفههای مورد پژوهش عبارتند از: هدف، انتخابمحتوا، ...
 
- 
ارتباط مدیریتزمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2009-06-22)در این تحقیق ارتباط مدیریتزمان و خوداثربخشی ادراکشده با اهمالکاری تحصیلی بین دانشجویاندانشگاهپیامنوراهواز مورد بررسی قرارگرفت. از بین دانشجویانمشغول بهتحصیل 180 نفربه شیوه تصادفی طبقهای انتخاب شدند. برای ...
 
- 
عوامل پیشبینیکنندههای اضطراب ریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2009-06-22)هدف این پژوهش شناخت پیشبینیکنندههای اضطرابریاضی و رابطه آن با افت تحصیلی ریاضی دانشآموزاندوره راهنمایی استانخراسانشمالی بوده است. طراح پژوهش علی- مقایسهایی یا پس رویدادی بود، که بر روی 438 نفر از دانشآموزان ...
 
- 
رابطه فرصت دیجیتالی با انگیزه شرکت و کارائی دورههای آموزش مهارتهای (ICDL) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2009-06-22)شاحص فرصت دیجیتالی، یک شاخصمرکب است که امکان دسترسی ارزان، همه شمول، فراگیر و برابر شهروندانیک کشورمشخص یا گروههایمشخصی از یکجامعه به ابزارهای (ICT) را مورد اندازهگیری قرارمیدهد. پژوهشحاضر با هدف شناخت رابطه ...
 
- 
بررسی کاربردی بودن رشته تکنولوژی آموزشی از نظر دانشجویان و محتوای برنامه درسی مصوب (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2009-06-22)آموزشعالی، رسالتسنگینی در تأمین نیازهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جامعه دارد. از رسالتهای مهم آن، ارتباط با جامعه و رفع نیازهای آن است. متأسفانه علیرغم اهمیَت تجربه و لزوم کاربردی کردن دروس، شاهد اجرای ضعیف واحدهای ...
 



