• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه روان شناسی تربیتی
    • دوره 5, شماره 14
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه روان شناسی تربیتی
    • دوره 5, شماره 14
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارتباط مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده با اهمالکاری تحصیلی

    (ندگان)پدیدآور
    سواری, دکتر کریمبشلیده, دکتر کیومرثشهنی ییلاق, دکتر منیجه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    151.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در ‏این تحقیق ارتباط مدیریت‏زمان و خود‏اثربخشی ادراک‏شده با اهمالکاری تحصیلی بین دانشجویان‏‏دانشگاه‏پیام‏نور‏اهواز مورد ‏بررسی قرار‏گرفت. از ‏بین دانشجویان‏مشغول به‏تحصیل 180 نفربه شیوه تصادفی طبقه‏ای انتخاب شدند. برای جمع‏آوری داده‏ها از پرسشنامه‏های-مدیریت زمان ترومن و هارتلی (1996) - خود اثربخشی ادراک شده شوارتز و جروسالم (2001) و اهمالکاری تحصیلی محقق ساخته (1387) استفاده به عمل آمد. نتایج نشان داد که بین متغیر مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک شده و اهمالکاری تحصیلی همبستگی منفی وجود دارد. تحلیل رگرسیون نشان‏داد که بین متغیرهای‏پیش‏بین (مدیریت‏زمان و خود اثربخشی ادراک‏شده) با متغیر‏ملاک (اهمالکاری‏تحصیلی) همبستگی چندگانه 553/R= معنی‏داری وجود دارد که در سطح 0001p
    کلید واژگان
    مدیریت‏زمان
    خود اثربخشی ادراک شده
    اهمالکاری تحصیلی

    شماره نشریه
    14
    تاریخ نشر
    2009-06-22
    1388-04-01
    ناشر
    دانشگاه علامه طباطبایی
    Allameh Tabataba’i University
    سازمان پدید آورنده
    عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان
    عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز
    -عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز

    شاپا
    2538-3183
    2538-3191
    URI
    http://jep.atu.ac.ir/article_2210.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/278024

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب