مرور دوره 10, شماره 17 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بررسی نقش دانش حرفه اى خودکارآمدی معلمان بر شیوههای ارتباطی مثبت و منفی آنان با دانش آموزان
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2013-03-21)چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی نقش دانش حرفهای و خودکارآمدی بر سبکهای ارتباطی مثبت و منفی معلمان بود. طرح این پژوهش «توصیفی» از نوع «همبستگی» است. جامعه آماری این پژوهش معلمان زن پایه سوم راهنمایی شهر تهران بودند ...
-
رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2013-03-21)
-
رابطه دلبستگی به والدین و همسالان با کمال¬گرایی و عملکرد تحصیلی در دانشآموزان پسر دبیرستانهای دولتی شهر ایلام
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2013-03-21)
-
رابطه باورهای ضمنی هوشی با تعللورزی دانشجویان و نقش میانجی خودتنظیمی یادگیری
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2013-03-21)
-
رابطه بین خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت با سازگاری تحصیلی دانشجویان کارشناسی سال اول دانشگاه شهید چمران اهواز
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2013-03-21)چکیده این پژوهش با هدف بررسی ارتباط ساده و چندگانه بین خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت با سازگاری تحصیلی انجام شد.جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان کارشناسی سال اول دانشگاه شهید چمران اهواز بود که در سال91-90مشغول ...
-
بررسی تأثیر فضای مجازی بر هویت دینی جوانان روستایی (مطالعه موردی: دهستان بالارخ تربت حیدریه)
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2013-03-21)چکیده در عصر کنونی رسانهها به عنوان عاملان تغییر و ...
-
تفاوتهای جنسیتی و تغییرات تحولی در رفتار کمکخواهی دانشآموزان در درس ریاضی
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2013-03-21)چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی تفاوتهای جنسیتی و تغییرات تحولی در رفتار کمکخواهی دانشآموزان دختر و پسر مقاطع راهنمایی و متوسطه در درس ریاضی بود. آزمودنیهای پژوهش شامل 346 نفر از دانشآموزان دختر و پسر مقاطع راهنمایی و ...



