نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحمدیان, محمودfa_IR
dc.contributor.authorاحمدی, مهساfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:52:30Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:52:30Z
dc.date.available1399-07-09T04:52:30Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:52:30Z
dc.date.issued2016-03-20en_US
dc.date.issued1395-01-01fa_IR
dc.date.submitted2014-06-21en_US
dc.date.submitted1393-03-31fa_IR
dc.identifier.citationمحمدیان, محمود, احمدی, مهسا. (1395). عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در تهیۀ موسیقی. نشریه هنرهای زیبا- هنرهای نمایشی و موسیقی, 21(1), 77-84. doi: 10.22059/jfadram.2016.57675fa_IR
dc.identifier.issn2228-6012
dc.identifier.issn2676-7422
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jfadram.2016.57675
dc.identifier.urihttps://jfadram.ut.ac.ir/article_57675.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/270445
dc.description.abstractموسیقی محصولی است که در زندگی بسیاری از انسان‌ها حضور دارد و در کشور ما نیز از گذشته مورد توجه مردم بوده است. بررسی موسیقی به منزلة محصولی متمایز و با نگاه بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده اهمیت دارد. در این مقاله تلاش‌شده تا عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کنندگان در تهیة موسیقی بررسی شود. این تحقیق از نظر هدف کاربردی، به لحاظ روش جمع‌آوری اطلاعات، توصیفی و از نظر ماهیت موضوع، پیمایشی است. جامعة آماری این پژوهش دانشجویان دورة کارشناسی دانشکدة مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی است. 262 نمونه به شیوة نمونه‌گیری تصادفی در دسترس از 815 عضو جامعة آماری انتخاب شده است. در این تحقیق از روش‌های آماری مختلف از جمله، آزمون کولموگروف- اسمیرنوف، تحلیل عاملی تأییدی و اکتشافی، ضریب همبستگی پیرسون، مدل‌سازی معادلات ساختاری و تحلیل واریانس یک‌طرفه استفاده شده است. آزمون فرضیات نشان داد که عوامل اجتماعی دموگرافیکی و فشار زمانی بر رفتار مصرف‌کننده در تهیة موسیقی از فروشگاه‌ها و سایت‌های موسیقی تأثیر معناداری ندارد، اما عوامل مرتبط با موسیقی، فضا، سهولت دستیابی، امکان تعامل و گسترة محصولات بر رفتار مصرف‌کننده در تهیة موسیقی از فروشگاه‌ها و نیز سایت‌های موسیقی تأثیر مثبت و معناداری دارد.fa_IR
dc.format.extent568
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه هنرهای زیبا- هنرهای نمایشی و موسیقیfa_IR
dc.relation.ispartofHonar--Ha-Ye-Ziba:Honar-Ha-Ye-Namayeshi Va Mosighien_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jfadram.2016.57675
dc.subjectبازاریابی موسیقیfa_IR
dc.subjectتهیة موسیقیfa_IR
dc.subjectرفتار تهیة موسیقیfa_IR
dc.subjectرفتار مصرف‌کنندگان موسیقیfa_IR
dc.subjectرفتار مصرفی موسیقیfa_IR
dc.titleعوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در تهیۀ موسیقیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس‌ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume21
dc.citation.issue1
dc.citation.spage77
dc.citation.epage84


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد