نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتاج‎زاده نمین, ابوالفضلfa_IR
dc.contributor.authorتاج زاده نمین, آیدینfa_IR
dc.contributor.authorمرتعی قره بلاغ, رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:29Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:29Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:29Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:29Z
dc.date.issued2011-02-20en_US
dc.date.issued1389-12-01fa_IR
dc.identifier.citationتاج‎زاده نمین, ابوالفضل, تاج زاده نمین, آیدین, مرتعی قره بلاغ, رضا. (1389). رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری). مدیریت بازرگانی, 2(4)fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_22111.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258465
dc.description.abstractدر این پژوهش رابطه رفتارهای تعاملی فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده بررسی شده است. همچنین رفتارهای اثرگذار آرمانی، انگیزش الهامی، تحریک عقلایی، رفتار هوشمند فروشنده و ملاحظات انفرادی با عملکرد فروشنده با توجه به فروش محصولات صوتی و تصویری مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش نمونه‎ای به تعداد 270 نفر از جامعه‎ی ذی‎ربط در شهر تهران مورد بررسی قرارگرفت. این مطالعه، توصیفی است. ابزار جمع‎آوری داده‎ها در این پژوهش پرسشنامه است. پس از تجزیه و تحلیل داده‎ها از 4 مورد از 5 فرضیه مورد پذیرش قرار گرفت. فقط فرضیه رابطه رفتار تحریک عقلایی فروشنده با عملکرد فروشنده مورد پذیرش قرار نگرفت. در نهایت یافته‎ها نشان داد، بین تعامل و فروشنده با عملکرد فروشنده در صنعت لوازم صوتی و تصویری ارتباط معناداری وجود دارد.fa_IR
dc.format.extent485
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.subjectرفتار اثرگذار آرمانیfa_IR
dc.subjectرفتار انگیزش الهامیfa_IR
dc.subjectرفتار تحریک عقلاییfa_IR
dc.subjectرفتار فروشندهfa_IR
dc.subjectرفتار فروش هوشمند.fa_IR
dc.subjectرفتار ملاحظات فردیfa_IR
dc.subjectعملکرد فروشندهfa_IR
dc.titleرابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت و حسابداری علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شریفfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue4


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد