دوره 2, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل خوشهای موانع اجرای استراتژیهای بازاریابی در صنعت خودروسازی (مطالعهی موردی: شرکت ایران خودرو)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)صنعت خودرو از صنایع اصلی کشور ما بهشمار میآید که با تولید فزاینده بهخصوص در سالهای اخیر، نقش بسزایی را در اقتصاد کشور بازی کرده و میکند. با توسعهی ظرفیتهای تولید در شرکتهای خودروسازی داخلی، شاهد شکلگیری رقابت نسبی ...
-
بخشبندی و شناسایی ویژگیهای مشتریان گروههای ایران خودرو و سایپا در شهر کرمان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)دراقتصاد رقابتی و پویای امروز، بازاریابی انبوه دیگر انتخاب کارا و اثربخش از نظر هزینه برای دستیابی به هدف نیست. بخشبندی بازار اجازه میدهد تا کسانی را که از محصولات و خدمات شما سود میبرند، شناسایی و تعیین کنید و همزمان، ...
-
تحلیل روشهای قیمتگذاری شرکت امتیان ایرانسل
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)قیمت یکی از چهار عنصر آمیخته بازاریابی است. یکی از تصمیمگیریهای مهمی که هر بنگاهی با آن روبهرو است، قیمتگذاری است، که میتواند در رسیدن به اهداف شرکت مؤثر باشد. روشهای قیمتگذاری بهطور کلی به روشهای هزینهمحور و ...
-
الزامات، ضرورتها و مکانیزمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)اعتلای صنعتی و اقتصادی هر جامعهای مرهون پژوهشهای علمی و سازمان یافته آن جامعه است. نقش مهمی که فرآیند تجاریسازی در این میان ایفا میکند، موضوع اصلی مقاله حاضر است که با بررسی مفاهیم، فرآیندها و مدلهای تجاریسازی دانش ...
-
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)رضایت مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش نقش استراتژیک بسیار مهمی در موفقیت و سودآوری شرکتها ایفا میکند. به دلیل اهمیت این موضوع همواره این سؤال مطرح است که چگونه میتوان میزان رضایت از کیفیت این خدمات را در شرکتهای مختلف ...
-
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بستهبندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)بستهبندی یکی از مؤثرترین ابزار بازاریابی در فروش بسیاری از محصولات بهخصوص محصولات مصرفی است. از آنجا که بسیاری از خریدها، بهویژه در فروشگاههای بزرگ و زنجیرهای بدون برنامهریزی قبلی انجام میگیرد، نقش بستهبندی در جلب ...
-
رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعهی موردی: لوازم صوتی و تصویری)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)در این پژوهش رابطه رفتارهای تعاملی فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده بررسی شده است. همچنین رفتارهای اثرگذار آرمانی، انگیزش الهامی، تحریک عقلایی، رفتار هوشمند فروشنده و ملاحظات انفرادی با عملکرد فروشنده با توجه به فروش ...
-
تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بینالملل و عملکرد صادراتی (مطالعهی موردی: شرکتهای صادراتی شهر مشهد)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)گسترش تجارت، جهانی شدن محصولات و خدمات و بینالمللی شدن شرکتها، همواره بر اهمیت روابط بازرگانی بینالملل افزوده است. روابط بازرگانی بینالملل ابعاد مختلفی را دربرمیگیرد که اثربخشی شرکتها را در بازار بینالمللی بهویژه ...
-
بخشبندی بازار دارو با رویکرد شبکههای عصبی (مطالعهی موردی: بازار دارو در ایران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)امروز بخشبندی بازار همگام با بسیاری از علوم دیگر به سوی برآوردن نیازهای منحصربهفرد انسان ها در حرکت است. در بازار سلامت نیز شیوههای تشخیصی و درمانی شخصی بیش از پیش بهکار گرفته میشود. این امر در حالی است که یکی از ارکان ...



