• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 2, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (مطالعه‎ی موردی: لوازم صوتی و تصویری)

    (ندگان)پدیدآور
    تاج‎زاده نمین, ابوالفضلتاج زاده نمین, آیدینمرتعی قره بلاغ, رضا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    485.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در این پژوهش رابطه رفتارهای تعاملی فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده بررسی شده است. همچنین رفتارهای اثرگذار آرمانی، انگیزش الهامی، تحریک عقلایی، رفتار هوشمند فروشنده و ملاحظات انفرادی با عملکرد فروشنده با توجه به فروش محصولات صوتی و تصویری مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش نمونه‎ای به تعداد 270 نفر از جامعه‎ی ذی‎ربط در شهر تهران مورد بررسی قرارگرفت. این مطالعه، توصیفی است. ابزار جمع‎آوری داده‎ها در این پژوهش پرسشنامه است. پس از تجزیه و تحلیل داده‎ها از 4 مورد از 5 فرضیه مورد پذیرش قرار گرفت. فقط فرضیه رابطه رفتار تحریک عقلایی فروشنده با عملکرد فروشنده مورد پذیرش قرار نگرفت. در نهایت یافته‎ها نشان داد، بین تعامل و فروشنده با عملکرد فروشنده در صنعت لوازم صوتی و تصویری ارتباط معناداری وجود دارد.
    کلید واژگان
    رفتار اثرگذار آرمانی
    رفتار انگیزش الهامی
    رفتار تحریک عقلایی
    رفتار فروشنده
    رفتار فروش هوشمند.
    رفتار ملاحظات فردی
    عملکرد فروشنده

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2011-02-20
    1389-12-01
    ناشر
    دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    University of Tehran
    سازمان پدید آورنده
    دانشکده مدیریت و حسابداری علامه طباطبایی
    دانشگاه شریف
    کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

    شاپا
    2008-5907
    2423-5091
    URI
    https://jibm.ut.ac.ir/article_22111.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258465

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • رفتار پیشگامانه، مفهومی نوین در بعد رفتار سازمانی در سازمان‌ها (شناسایی پیشایندهای رفتار پیشگامانه با استفاده از روش مرور نظام‌مند) 

      کهربایی, سارا؛ مرتضوی, سعید؛ شیرازی, علی؛ خوراکیان, علی رضا (انجمن علمی مدیریت رفتار سازمانی, 2021-06-22)
      ویژگی‌های جدید سازمان‌های کنونی باعث شده است، سازه سازمانی جدیدی تحت عنوان رفتارهای پیشگامانه مطرح و از اهمیت ویژه‌ای در حوزه رفتارسازمانی برخوردار شود. دلیل این اهمیت، تأثیری است که این سازه در افزایش اثربخشی فردی، تیمی ...

    • تأثیر آموزش مبتنی بر تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده بر قصد و رفتار مراقبت آغوشی در مادران دارای نوزاد نارس: یک مطالعه نیمه تجربی 

      نعمتی, سعیده؛ بایرامی, رقیه؛ دیدارلو, علیرضا؛ دهقان, کامران (دانشگاه علوم پزشکی ارومیه, 2024-12-01)
      پیش‌زمینه و هدف: یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از بستری شدن نوزادان نارس در بخش مراقبت ویژه، مشارکت فعال والدین در مراقبت از نوزاد است. این مطالعه باهدف تعیین تأثیر آموزش مبتنی بر تئوری رفتار ...

    • طراحی مدل مدیریت رفتار سیاسی مبتنی بر رفتار شهروندی سازمانی 

      نامجوفرد, حمیدرضا؛ جلال کمالی, محمد؛ سبک رو, مهدی؛ انجم شعاع, زهرا؛ بابایی, حجت (Institute of Management fekrenoandish, 2025-05-22)
      هدف این پژوهش طراحی مدل مدیریت رفتار سیاسی مبتنی بر رفتار شهروندی سازمانی می‎باشد. تحقیق حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از نظر اجرا کیفی و با رویکرد تحلیل مضمون می‎باشد. جامعه آماری پژوهش شامل 19 نفر از خبرگان حوزه مدیریت ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب