نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنظری, محسنfa_IR
dc.contributor.authorحیدری, علیfa_IR
dc.contributor.authorحقیقی نسب, منیژهfa_IR
dc.contributor.authorسمیع زاده, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:16:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:16:53Z
dc.date.available1399-07-09T04:16:53Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:16:53Z
dc.date.issued2018-04-21en_US
dc.date.issued1397-02-01fa_IR
dc.date.submitted2016-05-28en_US
dc.date.submitted1395-03-08fa_IR
dc.identifier.citationنظری, محسن, حیدری, علی, حقیقی نسب, منیژه, سمیع زاده, مهدی. (1397). فراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا. مدیریت بازرگانی, 10(1), 229-252. doi: 10.22059/jibm.2017.208145.2108fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2017.208145.2108
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_65797.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258278
dc.description.abstractهدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویا و ترکیب کمی نتایج پژوهش‏های انجام شده در این حوزه با رویکرد فراتحلیل است. جامعۀ آماری پژوهش، مقاله‎های چاپ شده در مجله‎های علمی ـ پژوهشی بین سال‏های 2000 تا 2015 در زمینۀ انصاف ادراک‏شدۀ مشتری از روش قیمت‏گذاری پویا بود. برای انجام این تحقیق پس از بررسی و پالایش بیش از 600 مقالۀ مرتبط با حوزۀ انصاف و قیمت‏گذاری پویا، 21 مقاله برای فراتحلیل انتخاب شد. پس از بررسی و تلخیص مقاله‎های انتخاب شده، در مجموع 26 متغیر شناسایی شد که در مقاله‎های انتخاب‎شده به‎عنوان متغیر تأثیرگذار بر انصاف ادراک‎شده در قیمت‏گذاری پویا بررسی شده بودند. نتایج مربوط به اندازۀ اثر مستقل و ترکیبی متغیرها نشان داد اندازۀ اثر سه متغیر «سن»، «نوع برند» و «نوع کاربرد» معنادار و قابل قبول نیستند، اما نتایج مربوط به اندازۀ اثر سایر متغیرها معنادار و قابل قبول بودند.fa_IR
dc.format.extent387
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2017.208145.2108
dc.subjectاندازۀ اثرfa_IR
dc.subjectانصاف ادراک‏شدهfa_IR
dc.subjectانصاف قیمتیfa_IR
dc.subjectفراتحلیلfa_IR
dc.subjectقیمت‏گذاری پویاfa_IR
dc.subject26. طراحی راهبردها و طرح های قیمت گذاری محصولات و خدماتfa_IR
dc.titleفراتحلیل عوامل مؤثر بر انصاف ادراک‏شده در استراتژی قیمت‏گذاری پویاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه MBA، دانشکدۀ مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ علوم اجتماعی و اقتصادی، دانشگاه الزهرا، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی (بازاریابی)، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue1
dc.citation.spage229
dc.citation.epage252
nlai.contributor.orcid0000-0003-2861-2052


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد