• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 9, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 9, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران)

    (ندگان)پدیدآور
    دل افروز, نرگسفرخ بخت فومنی, علیرضاخسروی, محمدرضا
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    437.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله علمی پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    مطالعۀ حاضر، پژوهشی کاربردی است که با هدف بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان انجام شده است. جامعۀ آماری این تحقیق مدیران شعبۀ مرکزی بیمۀ ایران، نمایندگی­های فروش بیمه و مشتریان بیمۀ ایران در استان گیلان است. حجم نمونه در سه سطح یاد شده با استفاده از فرمول کوکران در سطح خطای 5 درصد، به‎ترتیب 32، 138 و 414 نفر محاسبه شد. فرضیه‌های پژوهش با استفاده از رگرسیون‎ خطی تک­متغیره و سلسله‎مراتبی آزمون شدند. نتایج نشان می­دهد کاربرد رسانه‎های اجتماعی در شرکت بیمه، به کاربرد آن در نمایندگی بیمه و مشتریان می­انجامد. همچنین نتایج این مطالعه گویای این است که فراوانی تعامل با مشتریان، رابطۀ بین کاربرد رسانه‎های اجتماعی در سطح شرکت و نمایندگی بیمۀ ایران را تقویت می‎کند. در نتیجۀ دیگر این تحقیق مشخص شد به‎کارگیری رسانه­های اجتماعی توسط نمایندگی بیمه، عملکرد فروش نمایندگی و عملکرد برند شرکت بیمه را افزایش و بهبود می­دهد.
    کلید واژگان
    رسانه‌های اجتماعی
    سرایت اجتماعی
    شهرت برند
    عملکرد فروش برند
    عملکرد فروش نمایندگی
    40. بازاریابی الکترونیک و مجازی،بازاریابی ایمیلی وپیامکی،بازاریابی شبکه ای،بازاریابی مبتنی برابزارهای موبایل و در محیط وب2

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2017-07-23
    1396-05-01
    ناشر
    دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    University of Tehran
    سازمان پدید آورنده
    استادیار مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، رشت، ایران
    مربی گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، بندر انزلی، ایران
    دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی (بازاریابی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، رشت، ایران

    شاپا
    2008-5907
    2423-5091
    URI
    https://dx.doi.org/10.22059/jibm.2017.60341
    https://jibm.ut.ac.ir/article_60341.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258230

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب