نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorابراهیمی, ابوالقاسمfa_IR
dc.contributor.authorعلوی, سیدمسلمfa_IR
dc.contributor.authorپورموردینی, الههfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:16:36Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:16:36Z
dc.date.available1399-07-09T04:16:36Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:16:36Z
dc.date.issued2016-11-21en_US
dc.date.issued1395-09-01fa_IR
dc.date.submitted2015-08-28en_US
dc.date.submitted1394-06-06fa_IR
dc.identifier.citationابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سیدمسلم, پورموردینی, الهه. (1395). بررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان). مدیریت بازرگانی, 8(3), 479-502. doi: 10.22059/jibm.2016.60624fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2016.60624
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_60624.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258190
dc.description.abstractهدف این تحقیق بررسی اثر مسئولیت­پذیری اجتماعی درک‎شده بر شهرت برند، هویت­یابی مشتری از برند و قصد خرید برند است. این پژوهش کاربردی از نظر روش گردآوری ماهیت توصیفی ـ پیمایشی دارد. جامعۀ آماری آن شامل کلیۀ مشتریان شرکت گلستان در شهر شیراز است که از این جامعه به روش نمونه­گیری غیرتصادفی، 384 نفر انتخاب شدند. داده‎های این پژوهش از طریق ابزار پرسشنامه جمع‎آوری شده است. روایی پرسشنامه به روش محتوایی ظاهری/ محتوایی و روایی سازه و پایایی آن از طریق روش آلفای کرونباخ (78 درصد) و روش دو نیم‎کردن (70 درصد) به تأیید رسیده است. یافته­ها نشان می‎دهد مسئولیت‎پذیری اجتماعی درک‎شده بر شهرت برند و هویت­یابی مشتری از برند تأثیر می‎گذارد. از سوی دیگر، ارتباط میان مسئولیت­پذیری اجتماعی درک‎شده و قصد خرید برند تنها از طریق هویت­یابی مشتری از برند امکان­پذیر است. یافتۀ دیگر اینکه مؤلفۀ قیمت در رابطۀ میان هویت­یابی مشتری از برند و قصد خرید برند، نقش تعدیل‎گری دارد.fa_IR
dc.format.extent462
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2016.60624
dc.subjectمسئولیت‌پذیری اجتماعی ادراکیfa_IR
dc.subjectشهرت برندfa_IR
dc.subjectهویت‌یابی مشتری از برندfa_IR
dc.subjectقصد خریدfa_IR
dc.subject14. اخلاق و مسئولیت اجتماعی در موسسات تجاریfa_IR
dc.titleبررسی اثر مسئولیت‎پذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویت‌یابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت، دانشکدۀ اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت سیستم، دانشگاه شیراز، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue3
dc.citation.spage479
dc.citation.epage502


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد