دوره 8, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش توانمندسازی روانشناختی در ارتقای عملکرد فروش فروشندگان شرکتهای پخش (مطالعۀ موردی: شرکت بهپخش)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)در محیطهای بسیار رقابتی شرکتهای پخش، برخورداری از فروشندگان توانمند مزیت رقابتی ارزشمند، ارزشآفرین، تقلیدناپذیر و غیرقابل جایگزینی برای آنها بهشمار میرود. از میان عوامل گوناگون مؤثر بر عملکرد فروش، پژوهش حاضر به بررسی ...
-
بررسی نقش واسطه ای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)هدف از تحقیق حاضر، بررسی نقش و سازوکار تأثیرگذاری بازاریابی درونی بر عملکرد از طریق متغیر میانجی بازاریابی پایدار و بازارگرایی است. بدینمنظور نمونهای 310 نفری از 900 نفر از کارکنان شعب بانک ملت شهر مشهد انتخاب شدند و ...
-
شناسایی عوامل فردی مؤثر در جذب مشتریان به مراکز خرید (مطالعۀ موردی: شهر تهران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)در دهۀ گذشته تغییر در نگرشها، ارزشها، عوامل اقتصادیـ اجتماعی و فرهنگی سبب شد فرایند خرید به فعالیتی اجتماعی و سرگرمکننده تبدیل شود. پژوهشهای جدید به شناسایی عوامل فردی مؤثر در خرید پرداختهاند که کاربرد حملونقلی نیز ...
-
اثر کیفیت ادراک شده، دلزدگی و رضایت بر قصد تغییر برند (مطالعۀ موردی: رستورانهای ایتالیایی شهر تهران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)حفظ علاقۀ مشتری به مراجعۀ مجدد، در شرایط رقابت تنگاتنگ رستورانهای ایتالیایی، مسئلۀ مهمی محسوب میشود. شناسایی دلایلی که سبب ایجاد قصد تغییر در مشتریان میشود، میتواند برنامههای بازاریابی رستوران را هدایت کند. بدینمنظور ...
-
تأثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتریـ برند (مطالعۀ موردی: برند لپتاپ)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)برند از مهمترین داراییهای نامشهود سازمانها محسوب میشود. توسعۀ ارتباط بین مشتری و برند، تبدلی به یکی از مهمترین راهبردهای سازمانهاست که نتایج مؤثری را برای آنها به ارمغان میآورد. هدف از این تحقیق بررسی نقش و تأثیر ...
-
تدوین استراتژیهای رقابتی با استفاده ترکیبی از استراتژی جودویی و استراتژی اقیانوس آبی در چارچوب کارت امتیازی متوازن
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)امروزه استراتژیهای شرکتی یکی از ابزارهای اصلی رقابتی مدیران هستند. با توجه به تأثیر زیاد نظرهای شخصی مدیران در رسیدن به استراتژیهای رقابتی، بهرهمندی از روشهای نظاممند و خلاقانه در مسیر طراحی این استراتژیها، امری ...
-
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل (مطالعۀ موردی: لوازم خانگی)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)هدف اصلی این تحقیق، ارائۀ مدلی برای ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل است. این پژوهش بهکمک روش تحقیق کیفی و نظریۀ برخاسته از دادهها و ابزار مصاحبۀ عمیق برای توسعۀ مدل تحقیق به اجرا درآمد. تعداد نمونۀ تحقیق ...
-
بررسی تأثیر دانش درک شده از محصول سبز بر تمایل به خرید بهواسطۀ دلبستگی به فروشگاه
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)توجه روزافزون به محیط زیست در دهههای اخیر، به پیدایش مفهوم «بازاریابی سبز» منجر شده است. تمایل به خرید سبز به تمایل رفتاری مصرفکنندگان برای خرید محصول خاص برای رفع نیازهای زیستمحیطی اشاره دارد که تحت تأثیر آگاهیهای ...
-
بررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی ادراکی بر شهرت، هویتیابی مشتری و قصد خرید برند (مطالعۀ موردی: شرکت گلستان)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2016-11-21)هدف این تحقیق بررسی اثر مسئولیتپذیری اجتماعی درکشده بر شهرت برند، هویتیابی مشتری از برند و قصد خرید برند است. این پژوهش کاربردی از نظر روش گردآوری ماهیت توصیفی ـ پیمایشی دارد. جامعۀ آماری آن شامل کلیۀ مشتریان شرکت گلستان ...



