مقایسۀ ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران با مدل بانکداری جامع
(ندگان)پدیدآور
سپندارند, صادقحقیقی کفاش, مهدیناصحی فر, وحیدخاشعی, وحیدنوع مدرک
Textمقاله علمی پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
امروزه بسیاری از بانکها در حال مطالعه و استقرار راهبرد جامعی در سطح بنگاههای مالی هستند. سیستمی جهانی و جامع که بر عملکرد صاحبان سهام و ریسک احتمالی بازار مبتنی است. شناخت وضع موجود مدل کسبوکاری و همچنین شناخت مدل کسبوکاری ایدهآل از نظر هر گونه تغییر در سازمان اهمیت دارد؛ بنابراین، در این تحقیق با مصاحبه با چهارده نفر از خبرگان صنعت بانکداری در ایران و بانکداری جامع و تحلیل تماتیک مصاحبهها، ابعاد مدل کسبوکار بانکداری در ایران و بانکداری جامع مقایسه شده است. نتیجة تحلیل مصاحبهها با استفاده از روش تحلیل تم نشان میدهد مدل بانکداری در ایران و مدل بانکداری جامع در نه بعد مدل کسبوکاری از جمله مشتریمحوری در ارزش پیشنهادی، شخصیسازی کانال در بعد کانالهای ارائة خدمت و افزایش تنوع در درآمدهای بانک، با یکدیگر تفاوت دارند.
کلید واژگان
ابعاد مدل کسبوکاربانکداری
بانکداری جامع
مدل کسبوکار
02. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - اداره امور کسب و کار
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2016-03-201395-01-01
ناشر
دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایراندانشیار مدیریت بازرگانی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
استادیار مدیریت بازرگانی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
استادیار مدیریت بازرگانی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
شاپا
2008-59072423-5091




