مرور دوره 12, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
ارائه الگویی از علل و پیامدهای تنفر از برند کالاهای ایرانی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: تنفر از برند مفهومی است که از سویی جدید و کمتر آشنا بوده و از سوی دیگر بسیار بااهمیت و ضروری است. در ادبیات برندینگ به احساسهای مثبت همچون عشق به برند بسیار پرداخته شده و احساسهای منفی مصرفکننده ...
-
ارزشهای فرهنگی سطح فردی: بررسی سبکهای تصمیمگیری بین مشتریان جمعگرا و فردگرا (نمونه پژوهی: مشتریان تایرهای رادیال سواری تهران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: مصرفکنندگان تایر خودرو، هم از جنبه گروه محصولهای مختلف تایر و هم از لحاظ ارزشهای فرهنگی در سطح فردی، به دستههای متفاوتی بخشبندی میشوند. یکی از ابعاد فرهنگی تأثیرگذار در تصمیمگیری خرید، بُعد ...
-
استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکلگیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایهگذاری مشترک بینالمللی با استفاده از روش مرور نظاممند
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: راهبرد تشکیل سرمایهگذاری مشترک بینالمللی، یکی از انواع اتحادهای استراتژیک اصلی است که با وجود پیچیدگیهای زیاد، بهواسطه مزایای متعدد، بارها از آن استفاده شده است. حاکمیت شرکتی نیز از جمله عواملی ...
-
بررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی بر عملکرد بازاریابی: بررسی آثار میانجی نوآوری محصول و تعدیلگر آشفتگی محیطی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: پژوهش حاضر با هدف ارائه راهکارهایی برای افزایش عملکرد بازاریابی از طریق ایجاد نوآوری در محصول اجرا شده است. بدین منظور به بررسی تأثیر ظرفیت انعطافپذیری و یادگیری سازمانی و نوآوری محصول بر عملکرد ...
-
داستان برند رشت بر اساس سرمایههای نمادین منتشرشده در رسانهها
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: شهر رشت در کنار جاذبههای فرهنگی، تاریخی و طبیعی، یکی از ده شهر خلاق گسترونومی در شبکه شهرهای خلاق یونسکو انتخاب شده است. از این رو، برای بالا بردن تصویر ذهنی برند شهر و کسب منافع اقتصادی و اجتماعی ...
-
شناسایی مدلهای ذهنی مدیران شرکتهای صنایع غذایی از موانع توسعه صادرات (نمونهکاوی: مدیران شرکتهای لبنی)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: علیرغم تأثیر شایان توجه مدلهای ذهنی روی تصمیمگیری مدیران، فقط تعداد انگشتشماری از پژوهشهای بازاریابی مدل ذهنی مدیران این حوزه را بررسی کرده و تعداد بهمراتب کمتری به تأیید اهمیت این پدیده ...
-
عوامل تعیینکننده آستانه تخفیف قیمت: رهیافت فراترکیب
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: قیمت کالا یکی از عوامل بسیار مهم در تصمیمگیری خریداران است و تخفیف قیمتی نیز از جمله عواملی بهشمار میرود که بر انتخاب کالای مصرفکننده تأثیر میگذارد. آستانه تخفیف، حداقل ارزش هر تخفیف قیمتی است ...
-
عوامل مؤثر بر طبقهبندی محصول جدید (نمونهپژوهی: ماست نوشیدنی لاکتیویا)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2020-04-20)هدف: تعریف و مدیریت طبقه محصول جدید، مسئلهای جدید برای برندها و استراتژیستهای بازاریابی است. هدف از انجام پژوهش حاضر، شناسایی عواملی است که در طبقهبندی محصول جدید در کانون توجه مشتری قرار دارند. ...



