دوره 9, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
تبیین رابطة قابلیتهای بازاریابی و عملکرد مالی سازمان (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)یکی از مسائل عمدة مدیران کسبوکار، سرمایهگذاری بر توسعۀ قابلیتهای سازمانی است که بر بهبود رقابتپذیری و عملکرد کسبوکار تأثیر عمدهای دارند. قابلیتهای بازاریابی یکی از مهمترین قابلیتهایی شناخته شدهاند که به بازار و ...
 
- 
ارزیابی و توسعۀ صادرات کالاهای غیرنفتی در شرکتهای سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)توسعۀ صادرات غیرنفتی بهدلیل نارسا بودن این صادرات در ابعاد مختلف اقتصادی کشور، بهویژه در زمینۀ قدرت خرید درآمدهای نفتی، بهدلیل نوسانات شدید قیمت نفت، رشد جمعیت و پایانپذیر بودن منابع نفتی ضرورت یافته است. تجارب چند سال ...
 
- 
بررسی تأثیر قالببندی پیام تخفیف و برند بر صرفهجویی ادراکشده، کیفیت ادراکشده و قصد خرید مصرفکنندگان (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)یکی از مسائل بسیار مهم در تخفیفات قیمتی، قالببندی ارائۀ این تخفیفات و استفاده از قالبهای ارائۀ متناسب با محصول و شرایط تخفیف برای بهرهبرداری اثربخشتر از آنها است. بر این اساس، پژوهش حاضر تلاش میکند دو قالب ارائۀ تخفیف ...
 
- 
ارائة نوعی مدل تصمیم جدید در برنامهریزی تبلیغات اینترنتی با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)امروزه افزایش پیچیدگی مسائل و مدلهای بازاریابی به استفاده از راهحلهای پیچیده منجر شده است. بهکارگیری روشهای نوین در برنامهریزی بازاریابی و تبلیغات در کانون توجه پژوهشگران این حوزه قرار گرفته و موجب افزایش استفاده از ...
 
- 
ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)هدف پژوهش حاضر،ارائۀ نوعی الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری است. روش پژوهش مطالعۀ حاضر، پیمایشی ـ تحلیلی است. جامعۀ آماری آن را تمام گردشگران (ایرانی ـ خارجی) تهران به تعداد 10000 نفر شکل داده ...
 
- 
بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)ارزیابی اثربخشی تبلیغات یکی از مسائل بسیار مهم در قلمرو تبلیغات محسوب میشود. نتایج این ارزیابیها به شناسایی قوتها و ضعفهای تبلیغات کمک شایانی میکند. فشار زمانی پیام کوتاه میتواند یکی از عوامل تأثیرگذار بر این امر ...
 
- 
سخن سردبیر: آموزش و پژوهش بازاریابی در چهار نسل بازاریابان ایران (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)
 



