مرور دوره 13, شماره 50 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2020-08-22)هدف این پژوهش ارزشیابی ناکارآمدی برنامهی آموزشی کارشناسی رشتهی مهندسی معماری و تعیین میزان مطلوبیت سرفصلها با رویکرد راهبردی برای جوابگویی هر چه بیشتر به نیازهای ضروری، واقعی و صالح جامعه در جهت ساماندهی وضعیت ساختار ...
-
تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2020-08-22)تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان دختر متوسطه اول مدارس دولتی شهر بهشهر صورت گرفت. تحقیق حاضر از نوع هدف کاربردی و از حیث روش تحقیق از نوع نیمه آزمایشی ...
-
شاخصهای روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2020-08-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی شاخصهای روانسنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه بود. بدین منظور 429 نفر دانشآموز (245 پسر و 187 دختر) از دانشآموزان مقطع متوسطه شهرستان میبد به روش نمونهگیری تصادفی ...
-
مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2020-08-22)هدف پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارتهای بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفهای دختران ارومیه بوده است. روش پژوهش حاضر با توجه ماهیت آن از نوع نیمه تجربی است.جامعه آماری ...
-
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2020-08-22)هدف تحقیق حاضر مقایسۀ تأثیر آموزش گروهی راهبردهای فراشناخت و آموزش هم شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر متوسطه دوم شهرستان دهلران در سال تحصیلی 98-1397 بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی با طرح پیش و ...



