مرور دوره 8, شماره 29 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
اثر آموزش خودنظارتی توجه برعملکرد حل مسئله ریاضی دانشآموزان پسر ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2015-05-22)پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی حساب انجام گرفت. طرح آزمایشی پیشآزمون و پسآزمون با ...
 
- 
اثربخشی آموزش سخترویی (مدل کوباسا و مدی) بر اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2015-05-22)هدف پژوهش، بررسی اثربخشی آموزش سخترویی (مدل کوباسا و مدی) بر میزان اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه چهارم دوره ابتدایی شهر
 
- 
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2015-05-22)هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی بود. روش تحقیق نیمه تجربی از نوع طرح پیشآزمون - پسآزمون با گروه کنترل ...
 
- 
بررسی مقایسهای پیشرفت تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانشآموزان ابتدایی مدارس عادی و هوشمند شهر تبریز (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2015-05-22)هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسهای پیشرفت تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانشآموزان ابتدایی مدارس عادی و هوشمند شهر تبریز در سال تحصیلی 93-92 بود. روش پژوهش توصیفی از نوع علیمقایسهای بود. جامعه ...
 
- 
مقایسه تفاوتهای جنسیتی در انگیزش مشارکت ورزشی دانشآموزان ورزشکار (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2015-05-22)هدف این پژوهش، بررسی و مقایسه تفاوتهای جنسیتی در انگیزش مشارکت ورزشی دانشآموزان ورزشکار مقطع متوسطه بود. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع مقایسهای بود که به شکل میدانی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش، دانشآموزان شرکت کننده ...
 
- 
نقش مؤلفههای عاطفه به مدرسه، صفات شخصیت و عملکرد تحصیلی در تمایزگذاری بین دانشآموزان منضبط و دارای مشکل انضباطی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2015-05-22)هدف از پژوهش حاضر تعیین نقش مؤلفههای عاطفه به مدرسه، صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی در تمایزگذاری بین دانشآموزان منضبط و دارای مشکل انضباطی میباشد. نمونه این پژوهش 420 نفر از دانشآموزان پایه ...
 
- 
کاربرد گزینه «هیچکدام از موارد بالا» در سؤالات چندگزینهای زبان انگلیسی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزTbriz Branch, Islamic Azad University, 2015-05-22)این پژوهش، کاربرد گزینه «هیچکدام از موارد بالا» را به عنوان یکی از گزینههای سؤالات چندگزینهای بررسی کرده است. هدف پژوهش، برآورد «تناسب»، «ضریب دشواری»، «ضریب تمییز» و عامل «حدس» در سؤالاتی با این گزینه و تخمین پایایی ...
 



