مرور دوره 13, شماره 50 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-12-21)این پژوهش با هدف تعیین اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانگری بر تعللورزی دانشآموزان پسر متوسطه انجام شد. روش پژوهش شبهتجربی با پیشآزمون، پسآزمون بود. جامعه آماری پژوهش شامل دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر تبریز در سال ...
 
- 
تحول شناختی از دوره نوجوانی تا بزرگسالی: عملیات انتزاعی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-12-21)هدف از این پژوهش تعیین طراز تحول شناختی از دوره نوجوانی تا بزرگسالی بود. نمونه از 345 شرکتکننده در 4 گروه سنی 15 تا 18 سال (108 نفر)، 19 تا 29 سال (104 نفر)، 30 تا 45 سال (44 نفر) و 46 سال به بالا (51 نفر) تشکیل شده ...
 
- 
فرایندهای ارزیابی شناختی هیجانهای پیشرفت و تعهد تحصیلی: تحلیل واسطهای (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-12-21)این پژوهش با هدف آزمون نقش واسطهای هیجانهای پیشرفت در رابطة ارزیابیهای شناختی و تعهد تحصیلی انجام شد. 200 دانشآموز دختر به نسخة کوتاه پرسشنامه هیجانهای پیشرفت (AEQ-R؛ پکران،گوئتز و پری، 2005)، نسخة تجدیدنظرشدة مقیاس ...
 
- 
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-12-21)چکیده هدف این پژوهش سنجش شاخصهای روانسنجی، شامل روایی و اعتبار و ساختار عاملی نسخة فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون، برای ارزیابی تحول من بود. به روش نمونهبرداری دردسترس از رشتههای ...
 
- 
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-12-21)این پژوهش، به منظور بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان، بر روی جامعه دانشآموزان انجام شد. 286 نفر از دانشآموزان به صورت نمونهبرداری خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند و به پرسشنامه حرمت خود مشروط ...
 
- 
پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان: روشاجرا و نمرهگذاری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-12-21)پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان1 CERQ)؛ گارنفسکی و کرایج، 2006) یک ابزار 18مادّهای است و راهبردهای تنظیم شناختی هیجانها را در پاسخ به حوادث تهدیدکننده و تنیدگیزای زندگی در اندازههای پنجدرجهای از 1 (هرگز) تا 5 ...
 



