مرور دوره 31, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
خوشهبندی و بررسی تطبیقی سند چشمانداز، مأموریت سازمانی، و اهداف شرکتهای بیمۀ بینالمللی و داخلی با رویکرد متنکاوی
(پژوهشکده بیمه, 2016-11-21)چشمانداز سازمانی، مأموریت سازمانی و هدف سازمان، شاخصهای عمدۀ جهتگیری سازمان محسوب میشوند. در این تحقیق با بهکارگیری تکنیک نوین متنکاوی و ترکیب آن با روش خوشهبندی k- میانگین،متن سند ...
-
بهینهسازی پرتفوی سرمایهگذاری یک شرکت بیمهای با رویکرد شارپ
(پژوهشکده بیمه, 2016-11-21)یکی از مباحث مهم در بازارهای سرمایه، نااطمینانی، افتوخیزها، و نوسانات بازدهی است. از آنجایی که این نوسانات میتواند منجر به افزایش نااطمینانی و درنهایت ورشکستگی و خروج شرکت از بازارسرمایه شود، بحث انتخاب سبد بهینۀ ...
-
بیمۀ مسئولیت ناشی از حوادث هستهای و خسارات تحت پوشش آن
(پژوهشکده بیمه, 2016-11-21)اقسام خسارات قابل مطالبه و نحوۀ جبران، از موضوعاتی است که کنوانسیونهای مسئولیت هستهای به آنها پرداختهاند. تأمین تضامین مالی مناسب بهعنوان یکی از اصول مسئولیت مدنی هستهای مهمترین شیوۀ جبران خسارت است. اقبال کشورها ...
-
اثر اقدامات احتیاطی بر بازار
(پژوهشکده بیمه, 2016-11-21)نظریۀ مرسوم انتخاب نامساعد در بازار اطلاعات نامتقارن انتظار دارد که همواره در این بازار پدیدۀ ضد انتخاب رخ دهد و کالای بد، کالای خوب را از بازار خارج کند و همچنین کارایی بازار را کاهش داده و منجر به شکست بازار شود. از جملۀ ...
-
شناسایی عوامل موثر بر ارتباط گریزی نماینده های بیمه ایران بر اساس طرح آمیخته انتخاب مشارکت کننده
(پژوهشکده بیمه, 2016-11-21)نمایندههای فروش، عامل اساسی حیات صنعت بیمه هستند. آنها پل ارتباطی سازمان و مشتریاناند. ارتباطات از تواناییهای مورد نیاز هر نماینده محسوب میشود؛ حال آنکه برخی عوامل موجب ایجاد میزانی از ارتباطگریزی میشود. در پژوهش ...



