نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorغفاری, حسنfa_IR
dc.contributor.authorشایانی, مرتضیfa_IR
dc.contributor.authorاهنگ, فرحنازfa_IR
dc.contributor.authorرئیسی, ابوبکرfa_IR
dc.contributor.authorشهیکی تاش, مهیمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:52:07Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:52:07Z
dc.date.available1399-07-09T03:52:07Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:52:07Z
dc.date.issued2019-08-23en_US
dc.date.issued1398-06-01fa_IR
dc.date.submitted2019-07-27en_US
dc.date.submitted1398-05-05fa_IR
dc.identifier.citationغفاری, حسن, شایانی, مرتضی, اهنگ, فرحناز, رئیسی, ابوبکر, شهیکی تاش, مهیم. (1398). تأثیر رهبری کوانتومی بر یادگیری سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: معلمان و مدیران مقطع متوسط اول ناحیه یک شهر زاهدان). فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی, 2(5), 119-146.fa_IR
dc.identifier.issn2645-4262
dc.identifier.issn2645-5242
dc.identifier.urihttps://jkm.ihu.ac.ir/article_204621.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/249661
dc.description.abstractتوجه به یادگیری سازمانی و عوامل مؤثر بر آن در تمام سازمانها امری ضروری است. این پژوهش، که از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی ـ همبستگی است به بررسی تأثیر رهبری کوانتومی بر یادگیری سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش در میان تمام معلمان و مدیران مقطع متوسط اول ناحیه یک شهر زاهدان پرداخته است. از میان جامعه آماری 202 نفر مطابق جدول مورگان به عنوان نمونه انتخاب شدند. به منظور سنجش سه متغیر پژوهش از پرسشنامه استاندارد استفاده شد. پایایی پرسشنامه­ها با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ و روایی آنها نیز با کمک روایی­همگرا و واگرا تعیین شد. داده­های پژوهش با کمک نرم­افزار Smart PLS تحلیل شد و نتایج نشان داد، رهبری کوانتمی بر یادگیری سازمانی به طور مستقیم و غیرمستقیم  به ترتیب 443/0 و 529/0 تأثیرگذار است. تسهیم دانش بر یادگیری سازمانی تأثیر مثبت و معنی­داری به میزان 170/0 دارد و تأثیر رهبری کوانتمی بر تسهیم دانش به میزان 504/0 است. با توجه به یافته­های پژوهش توجه به رهبری کوانتمی و تسهیم دانش به‌عنوان متغیرهای تأثیرگذار بر یادگیری سازمانی از اهمیت فراوانی برخوردار است.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه جامع امام حسین(ع)fa_IR
dc.publisherImam Hossein Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانیfa_IR
dc.relation.ispartofScientific Journal of Strategic Management of Organizational Knowledgeen_US
dc.subjectرهبری کوانتمیfa_IR
dc.subjectیادگیری سازمانیfa_IR
dc.subjectتسهیم دانشfa_IR
dc.subjectآموزش و پرورش آینده نگرfa_IR
dc.titleتأثیر رهبری کوانتومی بر یادگیری سازمانی با نقش میانجی تسهیم دانش (نمونه پژوهش: معلمان و مدیران مقطع متوسط اول ناحیه یک شهر زاهدان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت دولتی، گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان وبلوچستان. ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان وبلوچستان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت‌دولتی، گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان وبلوچستان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، گروه کارآفرینی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان وبلوچستان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه کارآفرینی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه سیستان وبلوچستان، زاهدان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue5
dc.citation.spage119
dc.citation.epage146


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد