مرور دوره 2, شماره 5 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
نقش قابلیتهای پویا و دانش مشتری در تأثیر قابلیتهای مدیریت دانش بر عملکرد (نمونه پژوهش: شرکت گاز استان یزد)
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2019-08-23)با توجه به اهمیت مبحث قابلیت مدیریت دانش مشتری، هدف اصلی این تحقیق، بررسی تأثیر تواناییهای مدیریتدانش بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی قابلیتهای پویا و دانش مشتری است. با توجه به الگوی مفهومی پژوهش، هفت فرضیه به ...
-
تأثیر قابلیتهای زیرساختی مدیریت دانش و راهبرد کسب وکار بر عملکرد سازمان با درنظر گرفتن متغیر میانجی قابلیتهای فرایندی مدیریت دانش
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2019-08-23)امروزه مدیریت دانش سازمانی را بهمثابه یک راهبردی ضروری برای محیطهای پیچیده، پویا و دارای عدماطمینان میدانند که موجب بقا، کسب مزیت رقابتی و بهبود عملکرد سازمان میشود. ضمن اینکه انتخاب راهبرد کسبوکار متناسب با وضعیت ...
-
بررسی تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکتهای تولیدی پارس خزر و پارس شهاب)
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2019-08-23)هدف این تحقیق بررسی تأثیر مدیریت دانش و نوآوری فناورانه بر خلق مزیت رقابتی در شرکتهای تولیدی پارسخزر و پارسشهاب است. جامعه آماری تحقیق را مدیران و کارشناسان شرکتهای تولیدی پارسخزر و پارسشهاب به تعداد 154 نفر تشکیل ...
-
بررسی تأثیر پشتیانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش بر عملکرد کسبوکار، نقش میانجی قابلیتهای پویا
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2019-08-23)هدف این مطالعه، بررسی آثار پشتیانی فناوری اطلاعات و مدیریتدانش بر عملکرد و مزیت رقابتی همراه با تبیین نقش میانجی قابلیت پویا در این رابطه است. برای گردآوری دادهها، 250 پرسشنامه استاندارد در تیر ماه 1397 بین مدیران عامل ...



