مرور دوره 5, شماره 19 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی وضعیت معماری مرجع مدیریت دانش در سازمانهای مالی (موردمطالعه: مرکز تحقیقات، تحول و برنامهریزی بانک صادرات ایران) (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-07-23)هدف: هدف این پژوهش بررسی وضعیت عناصر معماری مرجع مدیریت دانش در مرکز تحقیقات، تحول و برنامهریزی بانک صادرات ایران بود. روش: پژوهش از نوع کاربردی و به روش پیمایشی بوده است. جامعه آماری این پژوهش مرکز تحقیقات، تحول و ...
 
- 
تحلیل خدمات سالمندان در کتابخانههای عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-07-23)هدف: هدف از این مطالعه تحلیل خدمات سالمندان در کتابخانههای عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی کشور است. روش: روش پژوهش پیمایشی-توصیفی و جامعه آماری شامل 3۸ نفر از مدیران و یا مسئولان کتابخانههای عمومی شهر ...
 
- 
درنگی بر استفاده از اینترنت اشیاء و ارائه الگوی کاربرد آن در کتابخانههای دانشگاهی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-07-23)اینترنت اشیاء توصیفگر وضعیتی است که در آن تعداد زیادی از دستگاهها (اشیاء) توسط حسگرهایی از طریق اینترنت به هم متصل میشوند. هدف: هدف از پژوهش حاضر مطالعۀ نگرش کتابداران کتابخانه مرکزی دانشگاههای سطح یک کشور درباره اینترنت ...
 
- 
شناسایی و دستهبندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وبسایت کتابخانههای عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-07-23)هدف: هدف از پژوهش حاضر، شناسایی و دستهبندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وبسایت کتابخانههای عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو بود. روش: پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر روش، پیمایشی بوده است. جامعه آماری این ...
 
- 
مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگیهای موقعیتی بر نگرش به اشتراکگذاری دانش در کتابداران کتابخانههای عمومی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-07-23)هدف: پژوهش حاضر به بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی (خودکارآمدی و عزتنفس) و ویژگیهای موقعیتی (ارزیابی شناختی: تهدید در مقابل چالش) بر نگرش به اشتراکگذاری دانش در کتابداران کتابخانههای عمومی خراسان رضوی پرداخته است. روش: ...
 
- 
نقش فرایندهای مدیریت دانش در دستیابی به اهداف شرکتهای بیمه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-07-23)در اقتصاد، دانش بهعنوان مهمترین تولید محسوب میشود و از آن بهعنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها نام برده میشود. همچنین اثربخشی سازمانی را میزان دستیابی به اهداف سازمانی میدانند. هدف: هدف از این پژوهش تعیین تأثیر ...
 



