مرور دوره 6, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-08-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر اختلالات یادگیری در بین دانش آموزان دوره ابتدایی استان قزوین انجام شد. کلیهی دانش آموزان دختر و پسر پایههای سوم و چهارم ابتدایی استان قزوین جامعه آماری پژوهش حاضر را تشکیل دادند. ...
 
- 
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-08-23)پژوهش حاضر با هدف مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانشآموزان با و بدون نارساییدر حساب انجام گرفت. روش این پژوهش، علی- مقایسهای بود. جامعهی آماری این پژوهش را کلیه دانشآموزان پسر مقطع سوم ...
 
- 
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-08-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چند رسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی انجام گرفته است. روش پژوهش آزمایشی با طرح پیشآزمون – پسآزمون با گروهکنترل است. ...
 
- 
تدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-08-23)پژوهش با هدف تدوین و بررسی اثربخشی مهارتهای اجتماعی بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلالهای اتیسم و اختلال یادگیری غیرکلامی انجام شده است. این پژوهش از لحاظ گردآوری داده ها، از نوع نیمه آزمایشی و به لحاظ هدف، کاربردی میباشد. ...
 
- 
اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-08-23)هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش بازسازی شناختی بر پردازشهیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص بود. این پژوهش از نوع آزمایشی و با طرح پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعهآماریپژوهشحاضر را ...
 
- 
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2017-08-23)پژوهش حاضر با هدف مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) صورت پذیرفت. روش پژوهش علّی- مقایسهای بود. جامعه آماری مطالعه شامل کلیه دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری مراجعه کننده به ...
 



