ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با داده های فازی
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخص
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله TOPSIS به عنوان یک تکنیک تصمیم¬گیری، برای ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی، در یک محیط فازی که ابهام و ذهنی¬بودن با واژگان زبانی نشان داده میشود، با به کارگیری اعداد فازی مثلثی (TFN) توسعه داده شده است. کیفیت خدمات از معیار¬های ناملموس بسیاری که اندازهگیری اکثر آن ها چندان آسان نیست تشکیل شده است. این ویژگی ها ارزیابی کیفیت خدمات را با مشکل مواجه میسازد. در این تحقیق به منظور مقابله با این موضوع از تئوری مجموعههای فازی در ارزیابی کیفیت خدمات استفاده شده است. اوزان اهمیت هر معیار با واژگان زبانی در قالب اعداد فازی مثلثی بیان شده است و با به کارگیری TOPSIS شکاف های (شکاف5 و شکاف6) موجود در مدل شکاف کیفیت خدمات تعیین شده است.
کلید واژگان
کیفیت خدماتمدل شکاف
TOPSIS
تئوری مجموعههای فازی
دادههای فازی
شماره نشریه
40تاریخ نشر
2011-02-201389-12-01
ناشر
دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran
شاپا
2008-62372476-5287



