نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-09T03:33:28Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:33:28Z
dc.date.available1399-07-09T03:33:28Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:33:28Z
dc.date.issued2011-02-20en_US
dc.date.issued1389-12-01fa_IR
dc.date.submitted2007-04-11en_US
dc.date.submitted1386-01-22fa_IR
dc.identifier.citation(1389). ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با داده های فازی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 2(40), 13-38.fa_IR
dc.identifier.issn2008-6237
dc.identifier.issn2476-5287
dc.identifier.urihttp://jem.journals.umz.ac.ir/article_27.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/243145
dc.description.abstractدر این مقاله TOPSIS به عنوان یک تکنیک تصمیم¬گیری، برای ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی، در یک محیط فازی که ابهام و ذهنی¬بودن با واژگان زبانی نشان داده می‏شود، با به کارگیری اعداد فازی مثلثی (TFN) توسعه داده شده است. کیفیت خدمات از معیار¬های ناملموس بسیاری که اندازه‏گیری اکثر آن ها چندان آسان نیست تشکیل شده است. این ویژگی ها ارزیابی کیفیت خدمات را با مشکل مواجه می‏سازد. در این تحقیق به منظور مقابله با این موضوع از تئوری مجموعه‏های فازی در ارزیابی کیفیت خدمات استفاده شده است. اوزان اهمیت هر معیار با واژگان زبانی در قالب اعداد فازی مثلثی بیان شده است و با به کارگیری TOPSIS شکاف های (شکاف5 و شکاف6) موجود در مدل شکاف کیفیت خدمات تعیین شده است.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Mazandaranen_US
dc.relation.ispartofپژوهشنامه مدیریت اجراییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Executive Managementen_US
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectمدل شکافfa_IR
dc.subjectTOPSISfa_IR
dc.subjectتئوری مجموعه‏های فازیfa_IR
dc.subjectداده‏های فازیfa_IR
dc.titleارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی با داده های فازیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume2
dc.citation.issue40
dc.citation.spage13
dc.citation.epage38


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد