• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 19, شماره1(پیاپی 76)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 19, شماره1(پیاپی 76)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌

    (ندگان)پدیدآور
    خان محمدی, سهرابمحمدی, محسن
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    816.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    تبلیغات یکی از عوامل حیاتی در موفقیت یک سازمان است، به طوری که تدوین برنامه‌های تبلیغاتی بایستی با در نظر گرفتن عوامل تاثیر گذار در فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده، از جمله عوامل آمیخته بازاریابی، عوامل محیطی مانند عوامل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و موقعیتی جامعه، خصوصیات فردی مصرف کننده یا عوامل روانی و شخصی و اهداف بازاریابی سازمان انجام شود. در این مقاله یک مدل دینامیک برای ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده ارائه می‌شود. در این مدل برنامه‌ریزی تبلیغات بر اساس شناسایی عوامل درونی و بیرونی سازمان و تاثیرات متقابل آنها بر یکدیگر با نظر خواهی از خبرگان و با استفاده از مفاهیم منطق فازی اجرا می‌گردد. به منظور تخصیص بهینه بودجه به رسانه‌های تبلیغاتی از یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه استفاده می‌شود.
    کلید واژگان
    مدل ریاضی
    سیستم‌های دینامیک
    تابع تبدیل
    متغیرهای کلامی
    منطق فازی
    رفتار مصرف کننده
    تبلیغات
    رسانه‌ها

    شماره نشریه
    176
    تاریخ نشر
    2008-03-20
    1387-01-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    نویسنده مسئول
    ندارد

    شاپا
    1605-2749
    URI
    http://jmfr.srbiau.ac.ir/article_5711.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/241740

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب