دوره 19, شماره1(پیاپی 76)
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی و پیاده سازی مدل ریاضی تخصیص تسهیلات بانکی
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2008-03-20)از فعالیتهای اصلی بسیاری از بانکهای تجاری، اعطای تسهیلات می باشد و تسهیلات اغلب به عنوان یک دارایی عمده و مهمترین منبع کسب درآمد بانکها به شمار میآیند و از سویی دیگر میتوانند بیشترین منبع ریسک برای بانکها باشند. دو ...
-
ارائه یک متد تلفیقی جدید برای ارزیابی متوازن پروژهها
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2008-03-20)تضمین موفقیت پروژه، نیازمند ابزاری جهت پایش عملکرد است که ضمن پوشش تمامی جوانب آن، بتواند ورودی تصمصیم سازیهای مدیران را بخوبی فراهم آورد. در بررسی روش های سنجش پیشرفت و ارزیابی عملکرد پروژهها تقریباً نمیتوان متدی جامع ...
-
ارائه الگویی جهت ارزیابی توانمندی تکنولوژیکی سازندگان قطعات خودرو
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2008-03-20)برای تدوین هرگونه استراتژی لازم است که فرصتها، تهدیدها و نقاط قوت و ضعف شناسایی شوند. ارزیابی سطح تکنولوژی این امکان را فراهم میآورد که به شناسایی نقاط قوت و ضعف پرداخته شود. ارزیابی تکنولوژی با بررسی میزان توانمندیهای ...
-
بهسازی سازمان و نقش عامل تغییر
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2008-03-20)بهبود در سازمان، فرایند کارهاوامور، یکی از اقدامات اساسی در سازمانها است. اما نکته مهم و قابل توجه دریاره «بهسازی سازمان» این است که یک اقدام و فرایند آگاهانه، و برنامه ریزی شده در زمینه توسعه تواناییهایی است که منجر به ...
-
طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانههای تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده
(دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2008-03-20)تبلیغات یکی از عوامل حیاتی در موفقیت یک سازمان است، به طوری که تدوین برنامههای تبلیغاتی بایستی با در نظر گرفتن عوامل تاثیر گذار در فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده، از جمله عوامل آمیخته بازاریابی، عوامل محیطی مانند عوامل ...



