• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 22, شماره 2(پیاپی 89)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • آینده پژوهی مدیریت
    • دوره 22, شماره 2(پیاپی 89)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مقایسه پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات نظام آموزش مجازی و سنتی در دانشگاه آزاد اسلامی

    (ندگان)پدیدآور
    کاوسی, دکتر اسماعیلمقدسی, جوادعلیزاده, نادی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    214.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    ارزیابی عملکرد می تواند به دستیابی به اهداف مختلف کمک کند ولی اصلی ترین آنها فراهم آوردن اطلاعاتدربارة رفتارهاست، سایر مقاصد ارزیابی عملکرد را می توان در دو طبقه داوری در مورد عملکردهای قبلی وبهبود و بهسازی عملکردهای آتی تقسیم کرد. در ارزیابی عملکرد قبلی به فعالیتهای گذشته تاکید می شود،عمدتاً اندازهگیری و مقایسه عملکرد و همچنین چگونگی استفاده از اطلاعات ایجاد شده مورد توجه میباشد.داوری در مورد عملکردهای قبلی بازخورد باارزشی را درباره اثربخشی روشهای گزینش و برنامه های آموزشسازمان فراهم می آورد. در ارزیابی عملکرد با جهت گیری بهبود و بهسازی، برعملکرد آینده و استفاده ازاطلاعات حاصل از ارزشیابی ها برای پیشرفت تاکید می شود. اگر منظور از فرایند ارزیابی افزایش عملکرد درآینده است، مدیریت میتواند اهداف دور و نزدیک کارکنان، حذف موانع و مشکلات موجود در سر راهعملکرد و نیازهای آموزشی آینده را در کانون توجه قرار دهد. پژوهش حاضر با هدف بررسی و مقایسهپیشرفت تحصیلی دانشجویان نظام آموزش مجازی و سنتی در دانشگاه آزاد اسلامی، انجام شد. جامعه آماریتحقیق 101 نفر دانشجو ( 63 نفر دانشجوی نظام آموزش مجازی و 38 نفر دانشجوی نظام آموزش سنتی)میباشد که به منظور گردآوری داده ها از نمرات تحصیلی دانشجویان سال آخر رشته مدیریت فناوریاطلاعات مقطع کارشناسی ارشد در دو دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی و واحد علوم و تحقیقات استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون Tاستفاده گردیده و نتایج تحقیق نشان داده است که بین پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات نظام آموزش مجازی وسنتی در دانشگاه آزاد اسلامی تفاوت معنی داری وجود دارد.
    کلید واژگان
    پیشرفت تحصیلی
    آموزش مجازی
    آموزش سنتی

    شماره نشریه
    289
    تاریخ نشر
    2011-06-22
    1390-04-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    ندارد
    مسئول مکاتبات
    ندارد

    شاپا
    1605-2749
    URI
    http://jmfr.srbiau.ac.ir/article_5160.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/241697

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب