مرور دوره 17, شماره 3( پیاپی 66) بر اساس تاریخ انتشار

  • مقایسه مدل تنزیل سود نقدی (DDM) با مدل سود باقیمانده (RIM) در فرآیند تشریح و پیش بینی نوسانات قیمت سهام 

    شباهنگ, رضا؛ روحی, علی (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2005-09-23)
    با توجه به اهمیت تعیین قیمت، جهت مبادله سهام در بازار مربوطه، در این تحقیق مدل قدیمی تنزیل سود نقدی  با مدل نوینسود باقیمانده  مورد مقایسه قرار گرفته است. مدل سود باقیمانده که برقرارکننده ارتباط بین استانداردهای ...

  • بررسی رفتار اعتباری مشتریان تسهیلات مصرفی بخش مسکن با استفاده از شبکه های عصبی امتیازبندی اعتباری 

    عبده تبریزی, حسین؛ البرزی, محمود؛ ودادی, احمد (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2005-09-23)
    امروزه سیستم های هوشمند کاربردهای فراوانی در امور مختلف بانکی و مالی پیدا کرده اند. بررسی و تصویب اعتبارات، یکی ازکاربردهای شبکه های عصبی است. از طرف دیگر محدودیت منابع در بخش مسکن و به تبع آن کمبود مسکن در کشور، ...

  • ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 

    حیدرزاده, کامبیز؛ زنده دل, احمد؛ سلطانی, حسین علی (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2005-09-23)
    جدیدترین مطالعات ( 2004 ) چالشی بالقوه را بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ارزش مورد انتظار مشتری برای دستیابی به عملکرد برتر نشان می دهد. در واقع، عدم درک مدیریتی از این که" چه چیزی ارزش برتری برای مشتری را شکل می دهد ...

  • عوامل موثر بر نرخ ارز در ایران 

    شریف آزاده, محمدرضا؛ حقیقت, علی (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2005-09-23)
    هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر نرخ ارز (اسمی و حقیقی ) در ایران، بوده است . پس از بررسی و تعیین عوامل موثر بر نرخ ارز، با استفاده از داده ها و اطلاعات سالهای 1379-1340 مدل های مورد نظر را، علاوه بر بکارگیری روش های سنتی ...

  • مدیریت تکنولوژی اطلاعات به منظور اجرای استراتژی مشتری مداری 

    دیواندری, دکترعلی (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2005-09-23)
    تکنولوژی اطلاعات یکی ازعوامل حیاتی درموفقیت سازمان می باشد به گونه ای که اجرای برنامه های سازمانی بدون درنظر گرفتناین عنصر غیرممکن است . سازمان به منظوراجرای استراتژی سازمانی بایستی با درنظر گرفتن عوامل تاثیرگذار بر ...