• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش های مدیریت عمومی
    • دوره 4, شماره 12
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش های مدیریت عمومی
    • دوره 4, شماره 12
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    وفاداری الکترونیکی به حمایت ثابت و پایدار مشتریان الکترونیکی اشاره داشته و سعی در پرداختن به موضوع وفاداری در محیط­های الکترونیکی دارد. این واژه نتیجه ترکیب دو حوزه فناوری اطلاعات در فضای اینترنت و مفهوم وفاداری در مباحث رفتاری است که مطالعه آن مستلـزم تـوجه همزمان به هر دو حـوزه می­بـاشد. هدف این تحقیق ارائه مدلی کاربردی در جهت شناسایی عوامل تأثیرگـذار بر فرآیند شکل­گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان فروشگاههای الکترونیکی می باشد که در این الگو فرآیند وفاداری الکترونیکی به سه فاز شناخت، اثرگذاری و عمل تقسیم شده است. در این پژوهش که به صورت پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه بر روی نمونه­ای به حجم276 نفر برگرفته از جامعه آماری شامل مشتریان فروشگاههای الکترونیکی فعال در زمینه کسب و کار رایانه و ملزومات آن انجام شده است، مدل تحقیق مورد برازش قرار گرفته و پس از برازش مدل پژوهش با استفاده از نرم­افزار لیزرل، بررسی سوالهای پژوهش در دستور کار قرار گرفت و در نهایت عوامل رضایت الکترونیکی، اعتماد الکترونیکی و کیفیت فروشگاههای الکترونیکی به عنوان شاخص­های تأثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی شناسایی گردیدند.
    کلید واژگان
    وفاداری الکترونیکی
    رضایت الکترونیکی
    اعتماد الکترونیکی
    کیفیت فروشگاههای الکترونیکی

    شماره نشریه
    12
    تاریخ نشر
    2011-06-22
    1390-04-01
    ناشر
    دانشگاه سیستان و بلوچستان

    شاپا
    2538-3418
    URI
    https://dx.doi.org/10.22111/jmr.2011.641
    https://jmr.usb.ac.ir/article_641.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/238732

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • امکان‌سنجی اقدامات بازپرس در فرایند دادرسی الکترونیکی 

      موذن زادگان, حسنعلی؛ عابدی نیستانک, امیرحسین (قوه قضائیه, 2023-09-23)
      موضوع دادرسی کیفری الکترونیکی، تحقق مراحل دادرسی از کشف جرم تا اجرای مجازات در صورت احراز بزهکاری متهم و یا صدور قرار منع‌تعقیب یا برائت او از طریق سامانه‌های الکترونیکی و مخابراتی است. اهداف برقراری این نوع دادرسی، سرعت ...

    • تجارت الکترونیک، گامی بسوی اشتغال (مدلها، چالشها و راهکارها) 

      بردبار, غلامرضا (دانشگاه یزدYazd University, 2004-02-20)
      در عرصه جدید صنعت و تجارت، هر کس که با شناخت، اشراف بیشتر، هدف و آرمان روشن تر به میدان آید و از ابزارهای نوین بهره جوید، قدرت تأثیرگذاری و نفوذ بیشتر در جامعه جهانی دارد. هر یک از دست‌اندکاران صحنه بین‌المللی در پی آن ...

    • تجارت الکترونیک، گامی بسوی اشتغال (مدلها، چالشها و راهکارها) 

      بردبار, غلامرضا (دانشگاه یزدYazd University, 2004-02-20)
      در عرصه جدید صنعت و تجارت، هر کس که با شناخت، اشراف بیشتر، هدف و آرمان روشن تر به میدان آید و از ابزارهای نوین بهره جوید، قدرت تأثیرگذاری و نفوذ بیشتر در جامعه جهانی دارد. هر یک از دست‌اندکاران صحنه بین‌المللی در پی آن ...

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب