مرور دوره 4, شماره 12 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
الگوی شناسایی عوامل مؤثر بر فرآیند شکل گیری وفاداری مشتریان فروشگاههای الکترونیکی
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-06-22)وفاداری الکترونیکی به حمایت ثابت و پایدار مشتریان الکترونیکی اشاره داشته و سعی در پرداختن به موضوع وفاداری در محیطهای الکترونیکی دارد. این واژه نتیجه ترکیب دو حوزه فناوری اطلاعات در فضای اینترنت و مفهوم وفاداری در مباحث ...
-
بررسی رابطه ی منابع قدرت مدیران با ویژگی های شخصیتی کارآفرینی کارکنان
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-06-22)هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطهی منابع قدرت مدیران با کارآفرینی کارکنان میباشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان32 شعبه بانک ملی (حدوداً 250 نفر) شهر زاهدان است، که از بین آنان 155 نفر با روش خوشهای- تصادفی انتخاب ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-06-22)امروزه وجود رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت در هر کسب وکار است. از این رو مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش سازمان جهت ایجاد و ارایه ارزش به مشتری است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف از انجام این ...
-
تبیین الگوی رابطة بین تنیدگی و رفتار شهروندی سازمانی با رویکرد فراتحلیل
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-06-22)امروزه ارتقاء و توسعه رفتارهای شهروندی سازمانی، بهعنوان یکی از مهمترین اجزاء زیرساختهای مدیریتی مورد توجه و تاکید فراوان قرار گرفته است. از آنجا که افزایش و بهبود اثربخشی سازمان، همواره یکی از مسائل و دغدغههای اصلی ...
-
مطالعه اکتشافی آئین رهبری فرماندهان شهید با استفاده از نظریه مبنائی
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-06-22)این پژوهش به صورت کیفی و با هدف کشف آئین رهبری فرماندهان شهید، به منظور خلق یک نظریه بسترزاد (مبنائی) انجام شده است. نمونه انتخابی شامل هفت نفر از فرماندهان شهید می باشد که به هنگام شهادت عالی ترین درجه فرماندهی یعنی مسئولیت ...
-
کارآفرینی در بخش عمومی: رویکرد هم افزایی
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2011-06-22)ضرورت کارآفرینی به عنوان مفهومی چند بعدی در گفتمان مدیریت دولتی نوین مورد توجه قرار گرفته است. کارآفرینی عمومی، پاسخگویی به شهروندان و عملکرد بخش عمومی را بهبود بخشیده و منجر به افزایش سرمایه اجتماعی می شود. این مقاله، به ...



