مرور دوره 11, شماره 42 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
عوامل زمینهای مؤثر بر آموزشهای مجازی دانشگاهی در ایران (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2019-02-20)با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات به عرصه دانشگاهها و مراکز آموزشی و تلفیق آن با برنامه های درسی و آموزشی، نظام جدید و با اهمیتی تحت عنوان آموزشهای الکترونیکی شکل گرفته و در حال گسترش است که توجه بسیاری از دانشگاهها را ...
 
- 
مدیریت توسعه و رشد اقتصادی در ایران؛ تحلیلی بر تنگناهای رشد با رویکرد داده بنیاد (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2019-02-20)دستیابی به نرخ رشد اقتصادی بالا یکی از اهداف مهم هر نظام اقتصادی به شمار میرود که تحقق آن متضمن به کارگیری سیاستهای مناسب اقتصادی در جهت بالا بردن رشد است. اما قبل از هر سیاستگذاری جدیدی باید محدودیتها و تنگناهایی که ...
 
- 
تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری ساحلی (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2019-02-20)تأثیر صنعت گردشگری بر ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور بر کسی پوشیده نیست. ایجاد اشتغال، به جریان انداختن سرمایه های اقتصادی، افزایش تقاضای سفر خارجی از آثار مثبت گردشگری است. هدف پژوهش حاضر، تحلیل عوامل موثر بر ارتباطات ...
 
- 
شناسایی شاخص های موثر بر شهروندی با تاکید بر ارتقای مردم سالاری در سازمان های دولتی (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2019-02-20)در دنیای امروز واژه شهروند یکی از مبانی فکری مردم سالاری و زندگی مردم سالارانه به شمار میآید. از آنجا که تحقیق حاضر، به دنبال شناسایی شاخص های شهروندی با تاکید بر ارتقای مردم سالاری در سازمانهای دولتی است، بدین منظور ...
 
- 
عوامل کلیدی موفقیت شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2019-02-20)پژوهش حاضر باهدف شناسایی عوامل کلیدی موفقیت شرکتهای مستقر در مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان انجام شد. روش این پژوهش برحسب هدف کاربردی و برحسب نوع دادهها آمیخته است؛ ارائه الگو در این پژوهش به روش کیفی فراترکیب انجامشده ...
 
- 
بررسی تاثیر کیفیت افشا و افشای داوطلبانه اطلاعات بر عدم تقارن اطلاعاتی در بورس اوراق بهادار تهران (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2019-02-20)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر کیفیت افشا و افشای داوطلبانه اطلاعات بر عدم تقارن اطلاعاتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میباشد. به منظور دستیابی به این هدف، با در نظر گرفتن شرایطی، 84 شرکت در بازه زمانی ...
 



