مرور دوره 11, شماره 41 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
- 
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی با نقش میانجی تشخیص فرصت (مطالعه ی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان کرمان) (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)یکی از روندهای کسبوکار دیجیتالی استفاده از کسبوکارهای مبتنی بر شبکه است. شبکههای اجتماعی فرصتی را برای کارآفرینان بوجود میآورند تا بتوانند ایدههای بهتری را برای ایجاد یک کسبوکار دیجیتالی پیدا کنند. هدف این پژوهش بررسی ...
 
- 
تبیین نقش انگیزه خدمت رسانی عمومی در رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی تعهد سازمانی (مطالعه ی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان) (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)انگیزه خدمترسانی عمومی مفهومی نسبتا جدید است که برای تبیین تفاوت انگیزه افراد برای پیوستن به بخش دولتی در مقایسه با بخش خصوصی وارد ادبیات مدیریت دولتی شده و مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است. هدف این تحقیق تبیین نقش ...
 
- 
نقش قابلیتهای نوآوری فناورانه در ارتقاء عملکرد نوآوری شرکتهای دانش بنیان (مطالعهی شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)هدف از پژوهش حاضر مطالعه و بررسی تأثیر قابلیتهای نوآوری فناورانه بر عملکرد نوآوری در شرکتهای دانش بنیان میباشد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد بوده که برای سنجش پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده ...
 
- 
رهبری دانشگاهی بر پایه کارآفرینی مدیر (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)پژوهش حاضر که در صدد پیش بینی رهبری دانشگاهی بر پایه کارافرینی مدیر است، از نظر هدف، کاربردی؛ از لحاظ دادهها جز مطالعات کمی است و محقق در صدد زمینهیابی، توصیف، تبین و کشف اطلاعات در یک مقطع زمانی خاص است. برای انجام این ...
 
- 
بهبود فرایندهای نظام مدیریت استعداد در پرتو سرمایه اجتماعی (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)جذب، نگهداری و حفظ سرمایههای انسانی، مهمترین دغدغهی مدیران در سازمانهای کنونی است. از طرفی وجود سرمایه اجتماعی در هر مجموعهای منجر به ایجاد فضای آرام، حمایتی و ارتقاء احساس تعلق افراد به یکدیگر خواهد شد. این پژوهش، ...
 
- 
نقش بازاریابی رابطه مند و ابعاد آن در رفتار مصرفکننده و قدردانی از مشتری در نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)استفاده از بازاریابی رابطهمند برای کسب سود در سازمانها/ شرکتها رو به افزایش است. در دنیای امروز استفاده از این نوع بازاریابی برای بازاریابان، در کنار درک صحیح رفتار مصرفکننده و رفع بهموقع و بهینه خواسته و نیاز آنان ...
 
- 
بررسی تأثیر کارکردهای مدیریت منابع انسانی الکترونیک بر نوآوری سازمانی با نقش میانجیگری قابلیتهای مدیریت دانش (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش میانجی قابلیتهای مدیریت دانش در رابطه بین کارکردهای مدیریت منابع انسانی الکترونیک و نوآوری سازمانی انجام شده است. نوع پژوهش کاربردی بوده و به روش پیمایشی انجام گرفته است. جامعه آماری پژوهش، ...
 
- 
بررسی رابطه بین هوشمندی فناوری و نوآوری استراتژیک در شرکت های مستقر در پارک های فناوری(مورد مطالعه: پارک فناوری پردیس) (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین هوشمندی فناوری و نوآوری استراتژیک در شرکتهای مستقر در پارک فناوری پردیس انجام میپردازد. این پژوهش از نوع توصیفی بوده و از نظر روش از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش مدیران ارشد شرکتهای ...
 
- 
شناسایی پارامترهای ملی اثرگذار بر عوامل ریسک استقرار ERP در ایران با رویکرد نظریهی چندزمینهای (دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2018-11-22)با توجه به رشد روزافزون استقرار ERP در سازمانهای ایرانی و با در نظر داشتن شرایط ویژهای که در خصوص نصب، راهاندازی و بهرهبرداری از سامانههای اطلاعاتی سازمانی در کشور وجود دارد، این پژوهش بر آن است تا نخست با مطالعهی ...
 



