نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorRoohani, Alien_US
dc.date.accessioned1399-07-09T03:19:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:19:57Z
dc.date.available1399-07-09T03:19:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:19:57Z
dc.date.issued2014-07-01en_US
dc.date.issued1393-04-10fa_IR
dc.date.submitted2015-10-31en_US
dc.date.submitted1394-08-09fa_IR
dc.identifier.citationRoohani, Ali. (2014).  The Effect of Critical Thinking-Based and Noncritical Thinking-Based Instructions on L2 Reading Comprehension and Critical Thinking. Journal of Modern Research in English Language Studies, 1(3), 114-86.en_US
dc.identifier.issn2676-5357
dc.identifier.issn2676-5985
dc.identifier.urihttp://jmrels.journals.ikiu.ac.ir/article_734.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/238443
dc.format.extent611
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageEnglish
dc.language.isoen_US
dc.publisherImam Khomeini International Universityen_US
dc.relation.ispartofJournal of Modern Research in English Language Studiesen_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های نوین در مطالعات زبان انگلیسیfa_IR
dc.title The Effect of Critical Thinking-Based and Noncritical Thinking-Based Instructions on L2 Reading Comprehension and Critical Thinkingen_US
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentعضو هیات علمیen_US
dc.citation.volume1
dc.citation.issue3
dc.citation.spage114
dc.citation.epage86
nlai.contributor.orcid0000-0002-6846-5395


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد