رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی
(ندگان)پدیدآور
ناصری فر, وحیدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
درک رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی و نیازها و خواسته های آنها بر روی فعالیت های بازاریابی خدمات مالی تاثیر می گذارد. تقاضای مصرف کنندگان خدمات مالی تحت تاثیر ویژگی های روانشناسی و رفتار آنها است. به همین جهت درک و شناخت رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله با توجه به اهمیت این موضوع به بررسی آن پرداخته شده است.
کلید واژگان
رفتارمصرف کنندگان
خدمات مالی
شماره نشریه
50تاریخ نشر
2006-08-231385-06-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
هیئت علمی دانشگاه علامه طباطباییشاپا
2251-80372476-5988




