دوره 13, شماره 50
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تبیین استراتژی های صنعت بیمه کشور و طراحی ساختار مناسب جهت تحقق آن
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-08-23)بیمه، نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد. دوام و بقاء آن در گرو توجه به مشتری و تامین رضایت اوست. این مقاله درصدد پاسخ به این سوال است که استراتژی ها و راهکارهای مورد انتظار مشتری مداری در صنعت بیمه کشور ...
-
پذیرش فرهنگ سازمانی و بقای سازمان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-08-23)فرهنگ سازمانی در دانش مدیریت و رفتار سازمانی سهم بسزایی دارد. بر پایه نظریه ها و پژوهش های جدید در مدیریت، فرهنگ سازمانی دارای اهمیت روز افزونی شده و یکی از مباحث اصلی مدیریت را تشکیل داده است. جمعیت شناسان، جامعه شناسان، ...
-
دولت الکترونیک؛ الگوی انتقالی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-08-23)محیط مدیریت دولتی بیش از هر زمان دیگری پیچیده، پویا و متحول شده است. دگرگونی ها یکی پس از دیگری مرز سازمان ها را در می نوردد و مدیران را با چالش های جدیدی رو به رو می سازد. بقا و بالندگی در چنین محیطی تنها با تغییر و سازگاری ...
-
نظام پاسخگویی در شهرداری تهران: پژوهشی پیرامون چگونگی ارایه خدمات شهری و رضایت شهروندان
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-08-23)محور اصلی این مقاله، پاسخگویی سازمانهای بخش خدمات عمومی به مردم و به طور خاص، مساله پاسخ گویی شهرداری تهران به ارباب رجوع و شهروندان است. در چشم اندازی عام و در بازگشت به ریشه ها به نظر می رسد در فضایی که هنوز حقوق شهروندی ...
-
رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2006-08-23)درک رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی و نیازها و خواسته های آنها بر روی فعالیت های بازاریابی خدمات مالی تاثیر می گذارد. تقاضای مصرف کنندگان خدمات مالی تحت تاثیر ویژگی های روانشناسی و رفتار آنها است. به همین جهت درک و شناخت ...



