نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorناصری فر, وحیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:16:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:16:49Z
dc.date.available1399-07-09T03:16:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:16:49Z
dc.date.issued2006-08-23en_US
dc.date.issued1385-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-09-30en_US
dc.date.submitted1395-07-09fa_IR
dc.identifier.citationناصری فر, وحید. (1385). رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول), 13(50), 81-96.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8037
dc.identifier.issn2476-5988
dc.identifier.urihttp://jmsd.atu.ac.ir/article_4821.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/237372
dc.description.abstractدرک رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی و نیازها و خواسته های آنها بر روی فعالیت های بازاریابی خدمات مالی تاثیر می گذارد. تقاضای مصرف کنندگان خدمات مالی تحت تاثیر ویژگی های روانشناسی و رفتار آنها است. به همین جهت درک و شناخت رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله با توجه به اهمیت این موضوع به بررسی آن پرداخته شده است.fa_IR
dc.format.extent2728
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت (بهبود و تحول)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Studies in Development and Evolutionen_US
dc.subjectرفتارfa_IR
dc.subjectمصرف کنندگانfa_IR
dc.subjectخدمات مالیfa_IR
dc.titleرفتار مصرف کنندگان خدمات مالیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentهیئت علمی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue50
dc.citation.spage81
dc.citation.epage96


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد