مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی تأثیر استفاده از فعالیت های زبانی در بالا بردن مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان ایرانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-08-22)چکیده: این تحقیق بررسی تاثیر فعالیت های زبانی[1] بر روی پیشرفت مهارت خواندن و درک مطلب زبان آموزان ایرانی می پردازد. افراد شرکت کننده در این تحقیق 102 دانشجوی سال اول رشته زبان انگلیسی هستند که با روش نمونه گیری تصادفی ...
-
تعیین رابطه بین مهارت های مورد ارزشیابی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مجازی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی به منظور ارائه یک مدل مناسب دانشگاه های مجازی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-08-22)چکیده هدف کلی پژوهش حاضر عبارت است از ارزیابی رابطه بین مهارت های مورد ارزشیابی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان مجازی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی به منظور ارائه یک مدل مناسب دانشگاه های مجازی ایران. روش پژوهش حاضر، توصیفی ...
-
بررسی دیدگاه های معاونین پژوهشی و مدیران انتشارات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با عوامل مؤثر بر انتشار کتاب در دانشگاه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-08-22)چکیده: هدف از تحقیق حاضر تبیین دیدگاه های معاونین پژوهشی و مدیران انتشارات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با برخی از مسائل نشر کتاب است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه معاونین پژوهشی و مدیران انتشارات واحدهای دانشگاه ...
-
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-08-22)چکیده: پژوهش حاضر به بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی می پردازد. این پژوهش از نوع علی – مقایسه ای می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان ...
-
تعیین سهم مؤلفههای ادراکمحیط کلاس درس در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-08-22)چکیده هدف پژوهش حاضر پیشبینی درگیریتحصیلی (تلاش/ بعد رفتاری)، ارزشتکلیف/بعد عاطفی)، (راهبردهای شناختی و فراشناختی/بعد شناختی) دانشآموزان بر اساس مولفههای ادراکات محیطی کلاس درسی (علاقه، چالش، لذت و انتخاب ) است.روش ...
-
بررسی موانع بهسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-08-22)چکیده اعضای هیأت علمی مهم ترین سرمایه دانشگاهها و مؤسسه ها آموزش عالی محسوب میشوند و سرمایهگذاری در برنامههای آموزشی و بهسازی این افراد بسیار حائز اهمیت است. تحقیق حاضر با هدف بررسی موانع بهسازی اعضای هیأت ...



