نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصنوبر, ناصرfa_IR
dc.contributor.authorمتفکرآزاد, محمدfa_IR
dc.contributor.authorراضی, نسرینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:57:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:57:48Z
dc.date.available1399-07-09T02:57:47Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:57:48Z
dc.date.issued2010-07-23en_US
dc.date.issued1389-05-01fa_IR
dc.identifier.citationصنوبر, ناصر, متفکرآزاد, محمد, راضی, نسرین. (1389). ارزش‌های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابی. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 8(21), 5-32.fa_IR
dc.identifier.issn2423-6942
dc.identifier.issn2423-6934
dc.identifier.urihttps://jomc.ut.ac.ir/article_24009.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230737
dc.description.abstractرفتارهای کاری انحرافی، به رفتاری اطلاق می‌شود که هنجارهای سازمانی را شکسته و سلامت سازمان و کارکنانش یا هر دو را تهدید می‌کند.بحث کسب و کار و کارکردهای مهم آن از جمله بازاریابی، در اقتصاد اسلامی از ملاحظات و ملازمات ارزشی بخصوصی برخوردار است به طوری که پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی به عنوان توانمندی محوری برای بنگاه‌های اسلامی در نظر گرفته می‌شود تا تصمیمات کلیدی سازمان را حول این توانمندی اتخاذ نمایند. این پژوهش در صدد است، ارزش‌های اسلامی ناظر بر تصمیمات آمیخته بازاریابی که هسته اصلی علم بازاریابی را تشکیل می‌دهد را مورد بحث و بررسی قرار دهد. جهت دست‌یابی به این مهم با استفاده از روش کتابخانه‌ای و با مطالعه سیره پیامبر(ص)، ائمه معصومین (ع) و با توجه به آیات قرآن کریم و نظریات اندیشمندان بنام اسلامی ارزش‌های مطرح در تصمیمات آمیخته بازاریابی شامل تصمیمات محصول، ‌قیمت‌گذاری، ‌پیش‌برد و توزیع استخراج گردیده است تا با معرفی آن‌ها مساعدتی هر چند اندک برای لحاظ این ارزش‌های الهی در سیاست‌گذاری‌های مربوط به آمیخته بازاریابی فراهم گردد. بدین منظور ابتدا سیستم و چارچوب ارزش‌های اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است و بعد از آن با تمرکز برمفهوم و طبقه‌بندی آمیخته بازاریابی، تصمیمات محصول، ‌پیش‌برد و بازارگذاری درچارچوب ارزش‌های اسلامی بیان شده.fa_IR
dc.format.extent259
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپردیس فارابی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherCollege of Farabi, University of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی"fa_IR
dc.relation.ispartofOrganizational Culture Managementen_US
dc.subjectارزش‌های اسلامیfa_IR
dc.subject‌بازارگذاری.fa_IR
dc.subject‌پیش‌بردfa_IR
dc.subject‌قیمت‌گذاریfa_IR
dc.subjectمحصولfa_IR
dc.titleارزش‌های اسلامی در تصمیمات آمیخته بازاریابیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار گروه اقتصاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه اقتصاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیأت علمی دانشگاه نبی اکرم(ص) تبریزfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue21
dc.citation.spage5
dc.citation.epage32


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد