مرور دوره 10, شماره 25 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارایه مدل مفهومی ارزشهای کاری در چارچوب نظام ارزشی اسلام
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)هدف اصلی این پژوهش ارایه مدل مناسب ارزشهای کاری در بخش خدمات دولتی ایران در چارچوب نظام ارزشی اسلام میباشد. سؤال اصلی این پژوهش عبارت است از: ابعاد و مؤلفههای ارزشهای کاری در بخش خدمات دولتی ایران در چارچوب نظام ارزشی ...
-
بررسی تطبیقی مبانی نظریه ایجاد دانش با استفاده از فرایند تبدیل دانش در سازمانها
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)نظریه ایجاد دانش سازمانی با هدف نوآوری و خلقِ دانش در سازمانها، دانش را به ضمنی و آشکار تقسیم مینماید و در یک فرایند چهار مرحلهای تبیین میکند که چگونه با استفاده از فرایند SECI میتوان دانشی جدید در سازمان ایجاد کرد. ...
-
بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرشهای شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)نگرشهای شغلی کارکنان در سازمان با ادراک و ذهنیت مشتریان نسبت به سازمان در ارتباط است. این نگرشهای شغلی، از پیامدهای تصویر مثبت مشتریان جامعه نسبت به یک سازمان است. بنابراین مهارتها، نگرشها و رفتارکارکنان در این زمینه ...
-
بررسی رابطهی عدالت سازمانی و توانمندسازی روانشناختی
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)یکی از عوامل تمایز سازمانهای امروزی کارکنانی ـ از لحاظ درونی و روانی ـ توانمند است. از این رو تلاش برای افزایش این وجه، مشخصه برنامههایی است که سازمانهای پیشرو به آن اهمیت میدهند. در این تحقیق، تأثیر مدل چهاربعدی عدالت ...
-
تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)هدف این تحقیق تحلیل و بررسی ارتباط بین رفتار شاکیانه مشتریان و نارضایتی از ابعاد خدماتی سایپا در شهر شیراز میباشد. در کنار این مقولهها، با سنجش میزان گرایش فرد به اعتراض، ارتباط آن را با رفتار شاکیانه مشتری مورد بررسی ...
-
رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژیهای تجاری، استراتژیهای منابع انسانی و ساختار سازمانی
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)در این مقاله با نگرش جدید استراتژیک به منابع انسانی، هماهنگی استراتژیک بین استراتژی تجاری، استراتژی منابع انسانی و ساختار سازمانی صورت گرفته است. برای حصول به این هدف ابتدا تعاریف مربوط به استراتژی، استراتژی منابع انسانی ...



