مرور دوره 10, شماره 25 بر اساس عنوان

  • ارایه مدل مفهومی ارزش‌های کاری در چارچوب نظام ارزشی اسلام 

    خنیفر, حسین؛ زراعی متین, حسن؛ حسن‌زاده, محمد (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)
    هدف اصلی این پژوهش ارایه مدل مناسب ارزش‌های کاری در بخش خدمات دولتی ایران در چارچوب نظام ارزشی اسلام می‌باشد. سؤال اصلی این پژوهش عبارت است از: ابعاد و مؤلفه‌های ارزش‌های کاری در بخش خدمات دولتی ایران در چارچوب نظام ارزشی ...

  • بررسی تطبیقی مبانی نظریه ایجاد دانش با استفاده از فرایند تبدیل دانش در سازمان‌ها 

    خسروپناه, عبدالحسین؛ ابروش, رضا (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)
    نظریه ایجاد دانش سازمانی با هدف نوآوری و خلقِ دانش در سازمان‌ها، دانش را به ضمنی و آشکار تقسیم می‌نماید و در یک فرایند چهار مرحله‌ای تبیین می‌کند که چگونه با استفاده از فرایند SECI می‌توان دانشی جدید در سازمان ایجاد کرد. ...

  • بررسی رابطه بین شهرت سازمانی با نگرش‌های شغلی کارکنان شرکت ایران خودرو 

    طالقانی, غلام؛ نرگسیان, عباس؛ غریبی, مجتبی؛ کوشکی, علی (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)
    نگرش‌های شغلی کارکنان در سازمان با ادراک و ذهنیت مشتریان نسبت به سازمان در ارتباط است. این نگرش‌های شغلی، از پیامدهای تصویر مثبت مشتریان جامعه نسبت به یک سازمان است. بنابراین مهارت‌ها، نگرش‌ها و رفتارکار‌کنان در این زمینه ...

  • بررسی رابطه‌ی عدالت سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی 

    شاه‌حیدری‌پور, رضوان؛ کمالیان, امین‌رضا (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)
    یکی از عوامل تمایز سازمان‌های امروزی کارکنانی ـ از لحاظ درونی و روانی ـ توانمند است. از این رو تلاش برای افزایش این وجه، مشخصه برنامه‌هایی است که سازمان‌های پیشرو به آن اهمیت می‌دهند. در این تحقیق، تأثیر مدل چهاربعدی عدالت ...

  • تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا 

    زارع, حمید؛ اسفیدانی, محمد؛ موسوی, مسعود (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)
    هدف این تحقیق تحلیل و بررسی ارتباط بین رفتار شاکیانه مشتریان و نارضایتی از ابعاد خدماتی سایپا در شهر شیراز می‌باشد. در کنار این مقوله‌ها، با سنجش میزان گرایش فرد به اعتراض، ارتباط آن را با رفتار شاکیانه مشتری مورد بررسی ...

  • رابطه هماهنگی استراتژیک بین استراتژی‌های تجاری، استراتژی‌های منابع انسانی و ساختار سازمانی 

    مشبّکی, اصغر؛ موسوی مجد, سیدمحمد (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2012-06-21)
    در این مقاله با نگرش جدید استراتژیک به منابع انسانی، هماهنگی استراتژیک بین استراتژی تجاری، استراتژی منابع انسانی و ساختار سازمانی صورت گرفته است. برای حصول به این هدف ابتدا تعاریف مربوط به استراتژی، استراتژی منابع انسانی ...