مرور دوره 7, شماره 20 بر اساس عنوان 
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2010-01-21)مقاله حاضر تأثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان را مورد بررسی قرار داده است. پس از بررسی مشخص شد که عدالت سازمانی دارای سه بعد (عدالت توزیعی، عدالت رویهای و عدالت مراودهای) است. سپس با طرح پرسشنامهای در زمینه سه بعد ...
 
- 
تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2010-01-21)مردم همواره به پنداشت و قضاوت دیگران درباره خود توجه کرده و به آن اهمیت میدهند. کارکنان نیز در شرایط مختلف از تاکتیکهای متفاوت مدیریت اثر استفاده میکنند تا به اهداف خود در سازمان دست یابند. یکی از اهداف کارکنان بهبود ...
 
- 
رهبری بصیر: اهمیت چشمانداز سازمانی (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2010-01-21)هدف از انجام این مطالعه، تشریح یکی از رویکردهای نوین در عرصه رهبری، تحت عنوان رهبری بصیر میباشد. بدین منظور مفهوم چشمانداز که از مفاهیم محوری در رهبری بصیر است، مورد مطالعه قرار گرفته و ارتباط آن با بصیرت دهی و رهبری ...
 
- 
سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادلهای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ) (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2010-01-21)هدف از این پژوهش سنجش و مقایسه کیفیت خدمات و رتبهبندی ابعاد آن در شعب بانک ملی شهر اصفهان میباشد. بدین منظور از مقیاس سیستمی مبادلهای استفاده شده است. این مدل مختص سنجش کیفیت خدمات بانکی میباشد. پرسشنامه مستخرج از این ...
 



