• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 9, شماره 25
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 9, شماره 25
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)

    (ندگان)پدیدآور
    بنیادی نائینی, علیکامفیروزی, محمد حسندهقان مشتانی, محمود
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    358.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروزه با افزایش سازمان­های خدماتی موضوع کیفیت خدمات اهمیت زیادی پیدا کرده است و سازمان­های خدماتی در پی یافتن راهی برای افزایش کیفیت خدمات می­ باشند. هدف از نگارش این مقاله افزایش کیفیت خدمات از طریق بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی می ­باشد. کارکنان سازمان­های خدماتی نقش مهمی در کیفیت خدمات ایفا می­کنند بنابراین باید به کارکنان توجه ویژه ­ای شود، بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی همین کار را انجام می­دهند. بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی هر دو به کارکنان توجه ویژه­ای دارد و سعی می­کند تا از طریق کارکنان به وعده­ هایی که سازمان ها به مشتریان می­ دهد عمل کند و باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به سازمان شود. روش تحقیق کیفی - کمی می­ باشد بدین صورت که ابتدا با مطالعه تحقیقات پیشین عناصر پر تکرار را جمع آوری کرده و به مدل مفهومی تحقیق دست پیدا می­ کنیم و در نهایت با استفاده از داده ­های واقعی مورد آزمون قرار می ­گیرد. جامعه آماری این تحقیق سازمان ­های خدماتی می­ باشد و داده­ های این تحقیق به وسیله­ ی پرسشنامه جمع آوری شده است.
    کلید واژگان
    بازاریابی داخلی
    برند سازی داخلی
    سازمان های خدماتی
    کیفیت خدمات
    همبستگی

    شماره نشریه
    25
    تاریخ نشر
    2014-12-22
    1393-10-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و مهندسی پیشرفت، دانشگاه علم و صنعت ایران
    کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران
    کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران

    شاپا
    1735-949X
    2008-255X
    URI
    http://jomm.srbiau.ac.ir/article_5675.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230272

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب