بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)
(ندگان)پدیدآور
بنیادی نائینی, علیکامفیروزی, محمد حسندهقان مشتانی, محمودنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
امروزه با افزایش سازمانهای خدماتی موضوع کیفیت خدمات اهمیت زیادی پیدا کرده است و سازمانهای خدماتی در پی یافتن راهی برای افزایش کیفیت خدمات می باشند. هدف از نگارش این مقاله افزایش کیفیت خدمات از طریق بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی می باشد. کارکنان سازمانهای خدماتی نقش مهمی در کیفیت خدمات ایفا میکنند بنابراین باید به کارکنان توجه ویژه ای شود، بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی همین کار را انجام میدهند. بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی هر دو به کارکنان توجه ویژهای دارد و سعی میکند تا از طریق کارکنان به وعده هایی که سازمان ها به مشتریان می دهد عمل کند و باعث جذب هر چه بیشتر مشتریان به سازمان شود. روش تحقیق کیفی - کمی می باشد بدین صورت که ابتدا با مطالعه تحقیقات پیشین عناصر پر تکرار را جمع آوری کرده و به مدل مفهومی تحقیق دست پیدا می کنیم و در نهایت با استفاده از داده های واقعی مورد آزمون قرار می گیرد. جامعه آماری این تحقیق سازمان های خدماتی می باشد و داده های این تحقیق به وسیله ی پرسشنامه جمع آوری شده است.
کلید واژگان
بازاریابی داخلیبرند سازی داخلی
سازمان های خدماتی
کیفیت خدمات
همبستگی
شماره نشریه
25تاریخ نشر
2014-12-221393-10-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتسازمان پدید آورنده
عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و مهندسی پیشرفت، دانشگاه علم و صنعت ایرانکارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، دانشگاه علم و صنعت ایران
شاپا
1735-949X2008-255X




