• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 9, شماره 22
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازاریابی
    • دوره 9, شماره 22
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)

    (ندگان)پدیدآور
    قربانی فرد, بهنامهاشم نیا, شهرامموسوی, سید شهاب
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.250 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    وفاداری مشتریان به یک برند، به اعتمادی که آن­ها از آن برند پیدا می­کنند وابسته است. حال اعتماد مشتریان به برند خود نیز از برآورده شدن قول­ها و وعده­هایی که صاحبان برند می­دهند تاثیر می­پذیرد. با توجه به اهمیت این موضوع این پژوهش به بررسی تاثیر جو سازمانی بر تحقق قول برند می­پردازد. هدف از این پژوهش شناسایی متغیرهای تاثیرگذار جو سازمانی بر تحقق وعده­هایی است که صاحبان برند به مشتریان خود می­دهند. جامعه آماری این پژوهش را کارمندان بانک مسکن استان البرز تشکیل می­دهند که به صورت تصادفی از بین آن­ها افرادی به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. برای جمع آوری داده­ها از پرسشنامه­های استاندارد موجود استفاده شده است. تجزیه و تحلیل این داده­ها نیز از طریق آزمون همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چندگانه صورت پذیرفته است.  نتایج تحقیق نشان می­دهد تعهد سازمانی، میزان پاداش دریافتی کارکنان، کار گروهی در سازمان، ساختار سازمانی و ارتباطات سازمانی با تحقق وعده­های برند رابطه معناداری دارند و از این بین سه متغیر تعهد سازمانی، میزان پاداش دریافتی و ارتباطات سازمانی معیار ورود به معادله رگرسیون تحقق قول برند را دارند که می­توانند بر روی این متغیر به طور مستقیم تاثیر بگذارند.
    کلید واژگان
    جو سازمانی
    برند
    قول برند
    رگرسیون چندگانه
    بانک مسکن

    شماره نشریه
    22
    تاریخ نشر
    2014-04-21
    1393-02-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
    سازمان پدید آورنده
    دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور
    استادیار، گروه مدیریت، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
    دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران جنوب، تهران، ایران

    شاپا
    1735-949X
    2008-255X
    URI
    http://jomm.srbiau.ac.ir/article_2658.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230212

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب