مرور دوره 8, شماره 20 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-11-22)هدف: همزمان با ظهور اینترنت، بانکها در چرخهی عمر خود از مرحله سنتی عبور کرده و به مرحلهی بانکداری مدرن رسیدهاند. به دنبال این گذار، بانکها با تکنولوژیهای بانکداری متعددی آشنا شدند. اما همواره دغدغهی اصلی در استفاده ...
 
- 
بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-11-22)امروزه تبلیغات به عنوان یکی از استراتژیهای بازاریابی تاثیری شگرف بر رفتار مصرف کنندگان و چگونگی انتخاب آنها دارد و بدین ترتیب نقش مهم و جایگاه برجستهای در ارتقای فروش موفق محصولات یک سازمان کسب نموده است. لذا محققان ...
 
- 
بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-11-22)امروزه رقابت برای بهبود کیفیت خدمات به عنوان یک مسئله راهبردی کلیدی برای سازمانهایی که در بخش خدمات فعالیت میکنند، شناخته شده است. در این راستا بانکها سعی کردهاند از طریق بسترهایی که فناوری اطلاعات برای آنها فراهم ...
 
- 
تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-11-22)در سالهای اخیر به دلیل تاثیرگذاری تصویر ذهنی از سازمان بر رفتار مصرف کننده، این متغیر از اهمیت بسیاری برخوردار گردیده و به عنوان یک عامل مورد توجه و کلیدی در مدیریت استراتژیک بازاریابی هر سازمانی محسوب میشود. همچنین رضایت ...
 
- 
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-11-22)هدف تحقیق حاضر شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر استقبال شرکتهای تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان است. شناخت این عوامل موثر، راهکارهایی را برای جذابیت بیشتر تابلوهای ...
 
- 
وابستگی عاطفی مصرف کنندگان به برند: پیش نیازها و نتایج (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-11-22)هدف تحقیق: هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل موثر بر شکل گیری وابستگی عاطفی بین مصرف کنندگان و برند و نتایج این وابستگی برای شرکتها میباشد. طرح تحقیق و روش شناسی: روش مورد استفاده در تحقیق حاضر، توصیفی- پیمایشی و کاربردی، ...
 



